Problem: Nyaste stock image

Diskussion i 'Optimus 2X - ROM-filer och utveckling' startad av Bigfoot, 15 feb 2015.

  1. Bigfoot

    Bigfoot Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2011
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jaha, nu ställde jag visst till det lite. Eftersom telefonen krånglat lite väl mycket ett tag så körde jag en factory reset på den...tydligen ingen bra ide om man kör stock + CWM recovery då den nu har fastnat i en tråkig loop där den tjafsar om någon misslyckad kryptering + någon process som kraschar. Recovery funkar ok.

    Finns den sista officiella versionen att ladda ner som kompett factory image någonstans? Jag hade en massa strul med att återställa telefonen en gång förut efter att ha testat andra rom:ar. Då slutade det med att jag fick in någon urgammal 2.1 eller liknande som jag till slut lyckades uppgradera med LG:s program, men det programmet är ju rena lotteriet som ena sekunden säger att det finns uppdateringar för att sedan när man trycker på uppgraderingsknappen säga att det inte finns några.

    (Alternativt kan jag ju slänga in någon alternativ rom. Men alla jag testat fungerar extremt dåligt med kameran. Därav att jag gick tillbaka till stock förra gången)