Är det någon som har klarat våg 12 i Devils dustbowl? Jag får rådäng där varje gång. Har försökt med en massa olika plan utan framgång. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Japp. Jag fick till det med Silver Fox och låste upp "Appleopolis" i mitten på kartan. Annars är Neko Sora (katten) det plan som funkar bäst för mig. En annan sak: Hur många plan har ni låst upp? Jag är som sagt på Appleopolis och har bara låst upp 11 av 56 plan - kommer de andra via multiplayerspelande, eller?
Jag var tvungen att köra om vissa banor för att få de poäng som rävdes för att låsa upp plan. Har låst upp 38 av 56.
Silver Fox är min favorit än så länge, kanske så att jag ska fortsätta kämpa med den då. Jag har låst upp 34 stycken, men då har jag kört om många banor bara för att låsa upp, i hopp om att hitta något som hjälper mig klara Devils Dustbowl så att jag kan låsa upp nästa. Är appleopolis svår?
Köper det nu, återkommer när jag testat det lite Edit: Nu har jag testat det, de var faktiskt inte så roligt som jag trodde, tog bort det och fick pengarna tillbaka.
Efter mycket om och men kom jag dit till slut också. Har kommit till våg 12, men den är minsann riktigt jävlig... och efter våg 11 har man oftast inte så mycket hälsa eller extraliv kvar. Den stora röda bläckfisken är riktigt jobbig med sin "big laser".