Öppna appar-vyn visar inga previews?

Diskussion i 'Mate 20 Pro' startad av simonwela, 23 mar 2019.

  1. simonwela

    simonwela Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2013
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hej allihopa, har märkt en sak på min Mate 20 Pro och jag vet inte om det är en bugg eller något annat, men när jag trycker på knappen till höger om mittenknappen längst ned på telefonen för att komma till "öppna appar" /multitasking-vyn så visas inga previews på de öppna apparna utan bara enfärgade rutor:

    [​IMG]

    Ska det se ut såhär eller är något fel? I så fall finns det något man kan göra för att få den att visa preview-bilder på de öppna apparna?

    Tack på förhand.

    Uppdatering: Tråden kan tas bort. Efter en omstart av enheten så löstes felet.
     
    Last edited: 24 mar 2019
  2. Honda

    Honda Ninja Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 aug 2014
    Inlägg:
    3 637
    Mottagna gillanden:
    2 638
    Operatör:
    NTT Docomo
    Telefon:
    iPhone XtraShitty Femhundratolv gig

    MINA ENHETER

    Operatör:
    NTT Docomo
    Telefon:
    iPhone XtraShitty Femhundratolv gig
    ROM:
    Kiwi
    Vi tar inte bort tråden, skulle förstöra lite syftet med forum. Sen ifall någon med liknande problem googlar efter problemet kan hitta denna tråd. :)
     
  3. simonwela

    simonwela Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2013
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag förstår. Som sagt, en omstart av telefonen löste problemet.
    Har dock fortsatt hänt mig lite då och då att vissa appar blivit blanka en stund på "öppna appar"-listan och inte haft någon bild för att sedan, efter man bytt aktiv app, plötsligt inte vara blank längre och har fått en "preview"-bild. Inget som stör mig så mycket men lite konstigt ändå på en sån bra telefon. Har inte haft detta problem på min Honor 9 jag hade innan så är väl kanske en bugg i mjukvaran.