Säljes: Office 365 Home Premium 5 licenser: PC/RT/Android/MAC/iOS i obruten förpackning 495kr

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Swe, 21 nov 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Office 365 Home Premium, 5 licenser: PC/RT/Android/MAC/iOS i obruten förpackning:
    - Licens på Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher och Access till 5 enheter (Office finns redan i Windows Phone, så ni behöver ingen licens till det) i 365 dagar med cloud access.
    - 60 Skype världsminuter samtalstid kostnadsfritt till internationella samtal varje månad i ett år till det till över 40 länder.
    - + 20 GB ytterligare på Skydrive i ett år
    - Blanda fritt mellan Windows, RT, Android, MAC & iOS enheter. Du kan alltid flytta licensen till var 90:e dag, se länken längst ned.
    - Välj språk för varje enskild installation.

    Läs mer hos Microsoft (reservation för ev. felskrivning i denna annons):
    http://office.microsoft.com/sv-se/b...07&WT.intid2=ODC_SVSE_FX010064710_XT103927664

    Fördelen med Office 365 är att det är ett kostnadseffektivt ifall man alltid vill köra den senaste versionen av Office-suiten eller i molnet. Du kan använda licenserna på Windows, RT, Android, MAC & iOS enheter samt sälja språk för varje enskild installation. Licensen gäller alltså i ett år; sedan måste ni köpa en ny licens, annars kan ni bara läsa och skriva ut dokument och inte skapa eller ändra. Men fördelen är att ni alltid har senaste versionen tillskillnad ifrån när ni köper själva programvaruutgåvan ett visst år.
    http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.489362/office-2013-och-office-365---det-har-ar-skillnaderna

    Liten ekonomisk kalkyl:
    495 kr / 5 = 99 kr per enhet/”användare” i ett år
    495 kr / 720 Skypeminuter (60 min x 12 mån) = mindre än 0,69 kr per minut
    + 20 GB extra på Skydrive i ett år

    Väldigt prisvärt, särskilt om du ringer upp minuterna till utländska fastnummer. Se länder hos Microsoft:

    Du kan ringa följande länder/regioner:
    Både det fasta telefonnätet och mobiltelefoner: Guam, Hongkong SAR, Kanada, Puerto Rico, Singapore, Thailand och USA.

    Endast det fasta telefonnätet: Andorra, Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Brunei, Bulgarien, Chile, Colombia (exkl. Lex), Costa Rica, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Grekland, Guadeloupe, Indonesien (Jakarta), Irland, Island, Israel, Italien, Japan, Kina, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malaysia, Malta, Marocko, Mexiko, Nederländerna, Nya Zeeland, Norge, Panama, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Rumänien, Ryssland, Schweiz, Slovakien, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Sydafrika, Sydkorea, Taiwan, Tjeckien, Turkiet, Tyskland, Ungern, Venezuela och Österrike.

    Du kan ringa från vilket land/vilken region i världen som helst utom Algeriet, Armenien, Azerbajdzjan, Bahrain, Bangladesh, Egypten, Elfenbenskusten (Côte d'Ivoire), Förenade Arabemiraten, Ghana, Indien, Kazakstan, Kina, Kuwait, Libanon, Libyen, Marocko, Namibia, Pakistan, Qatar, Ryssland, Sydkorea, Taiwan, Tunisien och Vitryssland.
    Observera att särskilda premiumnummer och icke-geografiska nummer inte täcks av Skype världsminuter. Det går heller inte att ringa nödsamtal.

    Överföring av en licens från en dator till annan kan alltid göras var 90:e dag:
    http://www.netonnet.se/files/Nya villkor för överföring av Office.pdf

    495 kr så skickar jag i obruten förpackning med Posten Brev Skicka Lätt eller vanligt brev. Jag kan även öppna och skicka koden via e-mail, ifall köparen så önskar.

    Skickas först efter förskottsbetalning till svenskt bankkonto.

    Referenser finns på forumet och Tradera (ni kan verifiera mitt Traderakonto innan betalning.)

    Reservation för felskrivning i annonsen, då jag inte är expert på Microsoft Office produktinnehåll. Läs mer hos Microsoft på länken högst upp.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.