Jag håller med och jag tror att många här håller på och använder sin SGS och jämför med iPhone 4 som man nuförtiden använder som måttstock och referens. Fungerar inte mobilen som man förväntar sig så, förmodligen, blir det skämmigt att visa upp SGS för polare som har iPhone för då kommer de att skratta åt ens mobil.
De flesta, dessutom, köper sin nalle innan de läser på ordentligt om produkten och sen gallskriker här och baschar den för att mobilen har inte uppfyllt deras förväntningar.
Men så är det idag när tekniken går framåt med rasande fart och tillverkare hinner inte vänta och betatesta sina produkter ordentlig utan släpper sina ofullständiga mobiler för att inte bli utkonkurrerade av andra tillverkare.
Som resultat blir vi konsumenter lidande tills producenten kommer med nån mjukvarulösning men många av oss har inte ork eller tålamod att vänta utan söker efter nåt bättre hela tiden särskilt när man har iPhone som referens.
Hur konstigt det än låter men jag tycker att just denna iPhone effekten gav tillverkare av andra mobiler en skjuts och inspiration som vi Android (SGS) användare kan tacka för men det betyder inte att vi ska acceptera fel i grundläggande saker och teknik som man har använt i åratal i mobiler !!!
Många här i SGS forum har klagat på Galaxy S prestanda, slöhet, GPS-problem och dylik och jag tycker att Samsung borde ta detta på största allvar och åtgärda problemen eftersom dessa fel uppkommer även internationellt och kan läsas på olika forum på nätet.
Vi här på SGS forum har kanske möjligheten att använda våra röster hörda för Samsung om vi alla, som en röst, i enighet appellerar om alla dessa problem vi har och kräver åtgärder direkt.
Jag tycker att som enskilt konsument kan vi föga påverka dessa internationella företag men om vi använder våra gemensamma röst härifrån forumet för att kräva åtgärder så kanske kan vi uppnå bättre resultat.
Så frågan är vad ni andra tycker, ska vi göra en gemensam förfrågan till Samsung om alla dessa fel och brister eller vi ska låtsas som ingenting och fortsätta klaga här för varandra ?
Och sen hur vi ska genomföra och vidarebefordra detta till Samsung ?
Last edited: 4 augusti 2010