Officiella Bluetooth hörlurar tråden

Diskussion i 'Hörlurar' startad av Germita, 9 okt 2021.

  1. Germita

    Germita Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jul 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    2
    Jag tänkte att vi i denna tråd kan diskutera,tipsa och prata om bluetoothhörlurar.
    Personligen så gillar jag over ear hörlurar, men även on ear hörlurar. Jag intresserar mig mest för budget hörlurar då jag inte tycker att bluetooth hörlurar ska behöva kosta så mycket och att en del företag såsom Sony, BOSE och beats by dre tar kraftiga överpriser för sina hörlurar.

    Mitt första tips är soundcore life q10 som är en av de första jag köpte. Det är over ear med mycket bass, helt ok mids och klara highs.

    De har även en bass boost knapp som ger dem extra bas. Det är Hörlurar för bass heads. ljudet är bra och batteritiden är hela 60 timmar!
    Dessutom kostar de bara 39 euro på tyska amazon. De är bland de bästa hörlurarna i bang for your buck kategorin.
    Tyvärr tar tyska amazon runt 60 spänn för frakt i dagsläget men de är ändå väldigt prisvärda även med frakten inkluderad.

    har ni någon fråga om dem så svarar jag gärna om jag vet svaret.

    Mvh
     
  2. Glis

    Glis Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2016
    Inlägg:
    872
    Mottagna gillanden:
    1 033
    Telefon:
    HP iPAQ 614c

    MINA ENHETER

    Telefon:
    HP iPAQ 614c
    Platta:
    Blackberry Playbook
    Hade du orkat kolla så hade du sett att vi har ett helt delforum för just hörlurar.

    Hörlurar
     
  3. Germita

    Germita Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jul 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    2
    Ursäkta, kan du flytta tråden.
     
  4. Germita

    Germita Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jul 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    2
    Såg att du inte är moderator. Om en moderator finner det nödvändigt får ni gärna flyttta tråden.
     
  5. Germita

    Germita Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jul 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    2
    Ingen som är intresserad av hörlurar här verkar det som