Okunniga medarbetare på HTC

Diskussion i 'Desire HD' startad av ergoforcen, 19 nov 2010.

1. IronChef111

IronChef111 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du får försöka räkna med andra aspekter och inte bara se det ur en synvinkel, din egen.

Det är skillnad på bra ljud och hög ljud, andra aspekter man får räkna med är bra högtalare kräver bra uppspelningsmaterial, ljudfiler mao. Huruvida man kan räkna med det i detta avseende låter jag förbli osagt.

För övrigt, om du har så mycket att klaga på gällande dhd:n.. sälj den, så slipper man läsa en massa gnällande.

2. DCLXVI

DCLXVI Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Jag kan inte annat än hålla med dem som sagt att man blir rädd för männsklighetens framtid när man sitter i support...

Men det finns ju gränser, låter som att de kanske inte har så bra intern kommuniktation på HTC...

3. ergoforcen

ergoforcen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Och naturligtvis måste man axeptera att man inte kan höra U-tube,aftonbladets websidor med ljud, svt-play,och samtliga mediafiler man har på minneskortet .Klagarman på detta är man en gnällspik och inte en äkta HTC fanboy och bör inte gnälla på dessa sidor då fanboy'sen inte klarar att läsa kritik om sin älskade HTC .

Last edited: 20 nov 2010
  4. SweKen

SweKen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Vilken aspekt ska han se det ur då,alla andras eller det han själv ser som ett fel på varan???

5. IronChef111

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

DHD är en skittelefon, nöjd?

Klart den har sina brister, men orka gnälla över saker man egentligen inte direkt kan påverka..högtalaren är som den är, och duger helt enkelt..men det är inte många andra smartphones som är så mycket bättre i denna aspekt..

6. ergoforcen

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Dhd är en mycket bra telefon ,Jag har i princip bara ett stort problem med min ,även om jag skulle önska många förbättringar ,
    För mig är ändå att ha ljud till tv filmer u-tube en viktig del av upplevelsen . Med tanke på alla som har samma fel som jag tycker jag det är viktigt att HTC får reda på att många andvändare har problem med sina telefoner .Då kan felet åtgärdas med en enkel fix och vi kan forsätta och ha en underbar telefon . Att vi inte ska gnälla på ett så alvarligt fel utan sitta tysta och axeptera det . Ja det finns inga ord för vad jag tycker om sådana åsikter

7. SweKen

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Klart som fan man ska gnälla,ju fler och högre desto större chans att dom tar åt sig och eventuellt jobbar fram en lösning på problemet.
    Sen kan jag inte förstå varför just smartphones skulle ha sämre ljud än andra telefoner bara för det är en smartphone...

8. IronChef111

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tror knappast en fix skulle fixa till högtalaren... :P Om du menar att fixen skulle vara att HTC skulle byta ut högtalaren på alla enheter, så är inte det så troligt.

Klart man ska kritisera när något är fel, dock i viss mån.

Vill man ha hög volym på sin dhd, varför inte investera i ett par små externa högtalare? Om det nu är så viktigt att spela upp något högt från sin smartphone.

Klart DHD är en bra telefon.

9. SweKen

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Behöver inte vara specifikt högtalaren det är fel på,kan ju lika bra va ett mjukvarufel som lätt åtgärdas med en uppdatering/fix.
    Och vem fan vill behöva släpa runt på externa högtalare när luren är stor nog ändå...:-)

10. ergoforcen

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Som det verkar är det ett mjukvarufel som orsakar att vissa andvändare har onatuligt lågt ljud. Att den yttre bakre högtalaren är allmänt dålig är ett hårdvaruproblem som inte går att åtgärda utan ombyggnad . men efterssom externa högtalare eller hörlurar fungerar tillfredställande tycker jag att detta hårdvaruproblem inte är jätteviktigt . Dock måste det finnas möjlighet att se ett nyhetsinslag eller ett u tubeklipp ,utan att koppla in externa högtalare . I dag skrattar många av mina kompisar när jag visar ett u -tubeklipp och dom frågar om ljudet och jag säger att man måste ha med extrahögtalare i fickan om man vill höra.
    Här är några tankar exprement ,men också vetenskapliga tester av högtalarna (5 sidor)
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=9119804
    Fortfarande tycker jag dock att man ej ska behöva att ha en extra högtalare för att få ljud .