Olyckfall i ämbetet

Diskussion i 'Off Topic' startad av DigitalDeleriu, 11 aug 2014.

  1. DigitalDeleriu

    DigitalDeleriu Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 mar 2012
    Inlägg:
    1 146
    Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    TRE
    Telefon:
    Samsung Galaxy s5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    TRE
    Telefon:
    Samsung Galaxy s5
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1 2014
    ROM:
    Stock
    Jag känner att jag bara MÅSTE dela med mig av den här historien.

    Min svärmor köpte för ett tag sen en ajfån 5c. Vi har dessvärre kommit lite på dålig fot hon och jag. Det var alltid mig hon kom till med sina mobil och databekymmer. Så nu har man lite fritid. Men!! Häromdan hör hon av sig till min svåger flr hon ville ha ett annat skal på den och han ber henne vänta till söndag. Ok. Då ses vi på söndag svarar hon.
    Igår fick min fru samtal av sin bror(min svåger) Då säger han att deras mor försökt få loss skalet själv men misslyckats och tagit med till jobbet där hon fått hjälp av någon att ta bort skalet som satt på. Det man då uppenbarligen gjort är att BÄNDA loss hela bakstycket på ajfånen med kniv så att all elektronik är synlig. Haha. När han frågar vad i helvete gör ni? Det är ju det fastlimmade bakstycket från fabriken ni har bänt bort!! Nej säger hon. Det satte dom väl på i butiken?

    Det här är nog något av det roligaste och mest korkade jag någonsin upplevt med en mobiltelefon. Så nu är hon på väg till butiken med sin uppbända telefon för att försöka få det lagat. Hon hör inte om nån ringer. Hon måste se displayen. Gud vad jag hade velat jobba i butiken som hon kliver in på och ska förklara allt det här för. Hur fan kan man bli så urbota korkad och vara så stressad i själen?

    Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
     
  2. Zooklubba

    Zooklubba Android Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    6 394
    Mottagna gillanden:
    2 134

    MINA ENHETER

    Äldre folk har inte växt upp med tekniken som unga har gjort. Så det finns en stor skillnad mellan generationer kring teknik. Men att kalla någon korkad känns väl lite för hårt. Vet man om vad man gör och man klantar till det, så visst då är det väl helt ok. Men nu verkar hon inte haft någon koll och sedan har hon också kollegor (dessa kan vara korkade om de vet vad de gjorde, men det verkar inte så) som också förstört för henne.

    Korkad, nej. Otur, jao.
     
  3. DigitalDeleriu

    DigitalDeleriu Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 mar 2012
    Inlägg:
    1 146
    Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    TRE
    Telefon:
    Samsung Galaxy s5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    TRE
    Telefon:
    Samsung Galaxy s5
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1 2014
    ROM:
    Stock
    Så här blir det när man tror sig veta bäst själv och inte kan vänta 2 sek och tänka efter.

    Skickat från min SM-G900F via Tapatalk