1. Fello: Just nu! Dubbel Surf på alla abonnemang med minst 8 GB surf! T.ex. 8 GB blir 16 GB för 165 kr/mån. Alla Dubbel Surf-abonnemang hittar du på Fello.se
    Stäng notis
  2. Samsung-nyheter: S24 Ultra | S24/24 Plus
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

ONE X+ eller 8X

Diskussion i 'Off Topic' startad av Mitox, 4 okt 2012.

  1. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 974
    Mottagna gillanden:
    7 968
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Skillnaden är väl utseendet mest, sen är systemen lika. Båda kör ju Android 4.0.4 och kommer inom kort att uppdateras till Android 4.1. Så, skillnaden skulle jag säga är Sense mot NatureUX/TouchWiz.

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
     
  2. Gambit

    Gambit Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jul 2012
    Inlägg:
    270
    Mottagna gillanden:
    76

    MINA ENHETER

    Tror inte HTC klantar sig igen. Skulle vara katastrof för dem. De är nog medvetna om förtroendekrisen.

    Skickat från en Xperia Arc i dödsryckningar.
     
  3. Sneaky

    Sneaky Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jun 2010
    Inlägg:
    833
    Mottagna gillanden:
    78

    MINA ENHETER

    Ja nu var det ju ingen fara i och med att TS hade ett tag kvar på sitt abonnemang. Lite offtopic kan jag väl säga att jag aldrig hade trott att One X-releasen skulle misslyckas. Då hade jag aldrig köpt den vid release. Trodde det var lugnt.

    Jag menar, det såg väldigt bra ut. HTC skulle satsa allt på ett fåtal modeller och återupprätta sitt kvalitetsrykte. Då var jag helt säker på att flaggskeppsmodellen, skitsnygg, med grym hårdvara, måste vara väldigt vältestad eftersom det var en så viktig release. Tji fick jag.
     
  4. Gambit

    Gambit Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jul 2012
    Inlägg:
    270
    Mottagna gillanden:
    76

    MINA ENHETER

    Nu är det förvisso spekulationer från min sida, men kan tänka mig att HTC stressade fram One X lite för att vara först med Quad core. Kommer inte vara samma press denna gång.

    Eftersom One X+ är en upphottad One X med samma skal, tror jag ärligt talat de inte är någon större risk att första batchen går åt skogen. Vanliga One X har ju fått sina brister åtgärdade nu om jag förstått saken rätt.
     
  5. Galaxxy

    Galaxxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2010
    Inlägg:
    642
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    Aha, såg det nu! Då skulle jag nog köra HOX+ ändå.
     
  6. Mitox

    Mitox Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2012
    Inlägg:
    380
    Mottagna gillanden:
    23

    MINA ENHETER

    Inaktiv pga semester å nya funderingar :)

    Tjena igen!
    Jag är ledsen att jag har varit väldigt inaktiv på sistone har precis varit på semester så har inte kunnat varit inne här osv men nu e jag tbx och back in action! :D
    Så nu har jag tyvärr fått lite nya funderingar när det gäller vilken mobil jag ska köpa när mitt abonemang går ut..
    Jag hade nästan helt bestämmt mig för HOX+ men det är fortfarande några månader kvar så det kanske hinner släppas nytt som tex Galaxy S4?
    Men annars har jag 4 mobiler jag funderar på nu jag vet inte om jag ska ha kvar min fråga i denna tråden eller skapa en ny men kör här så länge iaf :)
    Så jag var å testade S3'an å HOX och dem kändes riktigt najs men jag e van vid ganska små mobiler (iPhone 4 är min största ever) så skärmarna var ganska stora (på bredden) och jag har även börjat fundera på Galaxy Note 2 men den e gigantisk ju så vet ej om jag kommer gilla den sjukt stora saken :P
    Så mobilerna jag tänker på nu är
    HOX+, Galaxy S3, Galaxy Note 2 och LG Nexus 4 :D
    Så jag vill veta vad ni tycker/tror är bäst av dessa och gillar lite mindre mobiler för mina händer är inte super stora å eftersom att redan HOX/S3 kändes stora så tror jag att Note 2 är sjukt jobbig för mig men skriv vad ni tycker å tänker om de olika och vad ni tror är bäst eller om jag ska vänta lite extra på tex en S4 eller en ny HTC typ :D
    Och hur är LG's mobiler? Är det bra skit, tänker särskilt på Nexus då :P
    Hållbarhet bryr jag mig inte jätte mkt om, har aldrig lyckats spräcka en skärm på en mobil så jag klarar mig nog :D
    Tack på förhand//Alex
    Edit: Hittade precis lite fakta och videos om HTC's nya J Butterfly med 5" Full-HD display, tror ni att den kan vara värd att vänta på om den kommer till Sverige inom några månader?
     
    Last edited: 3 nov 2012