Då tycker jag Sony faktiskt.
Sony är kundvänligare och är öppna o ärliga mot sina kunder. Sony har ja för mig kör med öppen bootloader eller något sånt. Överlägsen kamera.. Processorn utför faktiskt arbete..
Xperia's motsvarighet till HTC Sense är betydligt mycket stabilare och snabbare. Bäst av allt! Du har en telefon som mycket möjligt kan vara den bästa dualcore telefonen ute.. Medan HTC One X kommer bli en medioker kass quadcore emot de som fortfarande är på G att komma ut.. + du har betydligt bättre batteri med Sony Xperia S.
HTC skiter ut telefoner i mängder och är inte så duktiga på att ta hand om de telefoner de släppte "förra veckan". Sony har visat en grym sida mot sina kunder.
Dom är bland annat de ända tillverkarna som varit straight up och förklarat för och nackdelar med IceCreamSandwich. GRYMT!
Tråkigt att du inte överväger Samsung Galaxy Nexus dock.
Btw, Varför inte
Tele2's erbjudande?
-4kr billigare i månaden (HAHA!)
-Du sparar 2-300kr på första fakturan
-
Tele2 är enligt mig 100 gånger pålitligare än
Tre
-Samma villkor, dock snabbare surf med
Tre (32mb/s).. MEN! Ingen jag hittills stött på har tänkt på att de bara är LTE telefoner som kommer upp i 32mb/s på 4G nätet.. Tar du t.ex. SXS, HTC One X eller ens Galaxy Nexus så kommer du aldrig upp i 32mb/s pga telefonen. Detta tänker inte folk på!
Jag körde på
Tele2 och en polare på
Tre's erbjudande. Min polare har en Samsung Galaxy S2 LTE.. jag kommer upp i 7 av 10mb/s.. Han kommer upp i 12mb/s av 32mb/s. Och då har han ändå LTE telefonen.. Båda testade i centrala Halmstad.
Och
Tre? De stämmer. Du behåller ditt fasta pris under förutsättningar att du inte bytar telefon efter 24 månader. Tror jag bytar min Galaxy Nexus redan till DETTA årsskiftet. Telefonmarknaden rör på sig tillräckligt snabbt för de!
Ett tips! Köp den på t.ex. PhoneHouse! Enligt Tre i Halmstad, hade jag köpt GNex'en hos dom hade den varit Tre-låst. De slapp jag hos ThePhoneHouse.
Click to expand...