Den engelska delen av forumet är sekt-liknande och lite skrämmande faktiskt.
I den svenska delen kan man få en bra överblick av vad som är bra och dåligt tycker jag.
Jag ska hämta ut min OPO imorgon och jag är orolig över yellow band och allt det har varit rapporterat om och mest orolig är jag just för att vara tvungen att skicka tillbaka den av någon anledning.
Sen finns det många av dom stora tillverkarna som släpper telefoner med massor av buggar.
Sony har en historia av defekta enheter och en faulty kundservice och LG's nya stänger av sig själv, enligt många här på forumet och problemet verkar ännu inte löst.
OPO skapade en hype som dom inte riktigt klarade av. PR-delen har faktiskt lyckats grymt bra. Jag hade en Note 2a som jag var riktigt nöjd med och tyckte att allt kring OPO var löjligt hypat, gav bort min invite här på forumet för att jag absolut inte tänkte köpa en. Sen gick den sönder och eftersom jag gillar att casha mina telefoner och inte vill lägga ut mer än 3-3,5 lax på en telefon så blev OPO mitt bästa alternativ. Hoppas bara att jag tycker det imorgon också!
Last edited: 8 augusti 2014