OnePlus X hem/menyknappen strular

Diskussion i 'OnePlus X - Allmänt' startad av livinl0ud, 4 feb 2016.

  1. livinl0ud

    livinl0ud Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    4 feb 2016
    Inlägg:
    3 824
    Mottagna gillanden:
    5 643
    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB
    Platta:
    Apple iPad Air M1 256GB WiFi
    Platta 2:
    Apple iPad Mini 6 256GB WiFi + 5G
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra 2
    Apple AirPods Pro 2
    Apple TV 4K A2843
    Fick min nya OnePlus X igår och börjar pilla lite på den och märkte ganska snabbt att hem/menyknappen buggar.
    När jag ska gå in på appmenyn så kastas jag ut/tillbaka till sidan (Dina senaste skärmar visar här)

    Gjorde då en återställning på telefonen och problemet försvann tills nu i morse då det började bugga igen.

    Är inte så sugen att behöva nollställa telefonen så fort det uppstår :/ är det några fel som varit med om detta problem eller har tips på vad jag ska göra?

    Tack på förhand.
     
  2. lengis

    lengis Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Om du har avaktiverat google search bar så testa att aktivera den igen. Har snackats om detta på OnePlus eget forum.

    Mvh
    Lengis
     
    HoardingDragon gillar detta.
  3. Carlstein

    Carlstein Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2010
    Inlägg:
    303
    Mottagna gillanden:
    43

    MINA ENHETER

    Så knepigt, efter att använt min X i över 2 månader så började jag också uppleva detta problem, måste prova.
    Det va som fasiken! funkade klockrent, tack för tipset, jag nollställde telefonen igår och då funkade det, sen avvaktiverade jag search bar och då kom problemet tillbaka.
    Så nu har jag klickat för det igen och nu funkar det, jag som precis börjat vänja mig vid deras launcher, slippa lägga in Nova igen som jag alltid tweakar sönder och samman.

    Tack :)
     
    El_Svanto gillar detta.