Hej!
Efter 1 hel dags installeringer, avinstalleringer, reboots och gud vet vad - Äntligen funkar det för mig!
Det var inte helt lätt för en noob som jag om man följde instruktionerna på xda.
Jag hade köbt luren av
Tele2 för 4 månader sen och endast installeret Z4root och OCLF+2 som det "farligsta". Uppdaterat till Froyo såklart.
Jag tog bort OCLF + z4root, sen installerade jag K9 CWM file, den där voodoo......tar filen via Odin och inte via cmw enligt instruktionerna på xda.
En tjej-robot sa plötsligt - THIS WILL TAKE A FEW MINUTES - STEP 1, sen STEP 2 och reboot. Klart.
Sen gjorde jag en cwm recovery fil, kopplade till USB kabeln och via datorn hittade jag filen i cwm mappen på intern sd kortet, gav den nytt namn till "update" så filen nu gick under namnet "update.zip", flyttade den till roten av internt sd kort. Startade om via 3 knap combo i clockworkmod recovery läge, körte update.zip filen - klart. Sen körde jag install zip from sdcard, hittade Doc's ROM.zip, den körde klart, sen gick jag i UTL och installerede EXT4 lagfix - reboot.
Sen la jag över base till medium paket, nytt tema och sen swype på intern sd kortet, reboot i cwm recovery läge, installerade alla dessa zip filer på en gång och reboot - VOILA!
(Fast det var lite förvirrande att ADWlauncher samt LauncherPro var att välja imellan som homescreens....kör med Pro nu!)
Fan så snabb den är alltså.
Dock så är min Qudrant score inte helt så bra som med OCLF - "endast" 1597!
Men man behöver väl inte mer än det....(för fick jag en score på 1987!)
Det spelar 1000000%!!!!!
Bra jobbat!
Men om jag får säga, INTE helt lätt för en noob, men som kanläsa instruktionerna ord för ord, dock så skulle det uppskattas att dessa skrivs så enkla och non-skilled som möjligt - inget slang eller implicita meningar.
Click to expand...