Hej igen, DrT
Nu har jag tyvärr fått lite konstiga problemer och skulle uppskatta din hjälp;
1: Om jag går på Market och scroller ner i en lista, typ Underhållning eller andra, klickar på en app och sen går tillbaks, då hamnar jag varje gång i toppen av listen och måste scrolle hela vägen ner igen - drygt ;( Det samma händer i Kontakter listen.
2: Jag har problemet med att inte kunna länka ihop kontakter, till exempel har jag min tjejs facebook profil i kontakter, men inget nummer i den. Jag har hennes mobil nummer under ett annat namn och vill såklart länka ihop dom- gör som vanligt, pekar i facebook profilen på den andra kontakt som ska länkas, men klickar jag på den så kommer jag tillbaks i facebook profilen, men inget har hänt. Samma vice versa, spelet ingen roll om det är en google/facebook/SIM eller telefon kontakt jag försöker med ;(
Igår kunde jag inte ens synka min facebook profil, insåg att SNS tjänsterna inte hade lagts in pga jag hade installerat medium paket apps. Ut med den och in med base till medium paketet- då funkade det iaf att synka facebook kontakterna.
Men ja, nu var min mobil lite konstig. Kan du hjälpa mig? Vad vill du ha av olika informationer som kan hjälpa dig?
Tack för din tid och hjälp i förskott
Sent from my mind using my fingers - and a phone!
Click to expand...