Fråga: Operatörslåst

Diskussion i 'Galaxy S6 - ROM-filer och utveckling' startad av glimbrink, 8 apr 2015.

  1. glimbrink

    glimbrink Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2010
    Inlägg:
    529
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Hej där ute! Nu kommer snart telefonen och jag fick precis veta att min telefon är operatörslåst :( hade ingen aning om detta och ställer till det lite för mig då jag hade tänkt använda två olika operatörer på denna mobilen...

    Kan detta lösas utan problem eller man behöver vänta på att rätt mjukvara har kommit ut från våra kära utvecklare?

    Tacksam för svar, blev lite ledsen nu då jag har stått i kö sen dag 1 och vill inte vänta en månad till bara för detta...
     
  2. Oliverokane

    Oliverokane Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 mar 2011
    Inlägg:
    99
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Som många nämt i "vart tänker du beställa" tråden kommer säkert flera butiker ha telefonen inne release dagen. På phone house hade dom många över. Bara knalla in den 10/4 och ta en där istället?
     
  3. glimbrink

    glimbrink Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2010
    Inlägg:
    529
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Ja jag funderar på det men då får man ta ledigt om man ska ha en chans på att vara en som får en sen ska man vara på rätt ställe också :)
     
  4. Oliverokane

    Oliverokane Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 mar 2011
    Inlägg:
    99
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Kan ju alltid ta en sväng på eftermiddagen och kolla? Ifall du hittar är de väl bara lämna tillbaka den du beställt? Tror det är lättaste lösningen. Kolla hos phonehouse om de nu är en Svart eller Vit du vill ha.
     
  5. glimbrink

    glimbrink Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2010
    Inlägg:
    529
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Ja men jag måste ju bara ha den på fredag :)
     
  6. glimbrink

    glimbrink Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2010
    Inlägg:
    529
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Jag va inne hos phonehouse idag och dem hade fått in 3st så jag tog en av dem problemet är löst! Skönt tack för hjälpen