@ahoj: En av dem viktigaste frågorna för mig... Hur är samtalsvolymen och dess kvalitet i telefonen? Tycker volymen är dålig i HTC One X.
Det var den också. har en hox och en htc one. endast i hoxen har den varit mycket kass. Vad skulle find 7 kosta? vet bara att find 7a låg på 399$
Usch det är mycket ändå. Synd att man inte kan köpa med dollar istället. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Vi får väl se hur det blir med 1+1 angående Invites. Kanske inte blir så bökigt men känns dock inte kul. Kanske gör dem ett bra erbjudande på QHD versionen av Find 7, kan ju alltid hoppas Annars väntar jag nog till hösten att beställa en ny telefon. Då hinner det också ploppa upp en massa användartester på Find 7/7a. Hur har priset varit på Find 5? Har priset sjunkit något under tex efter ett halvår eller har det inte skett prissänkningar förrens ny modell kommit?
Är allt mer sugen på Find 7. Jag som egentligen inte ska ha ny mobil.. Kanske man skulle se till att en av barnens iPhone går sönder.. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Det grämer mig lite att de inte kommer med preorder på find 7 någon gång, har de samma gifts som 7a så avbeställer jag nog 7a och tar 7 istället.
Det kommer, dem vill väl skicka ut 7a först :-) Frågan är om du verkligen hinner avbeställa 7a när man väl kan förbeställa 7. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Mega taggad på 7. Har för mig att jag har sett datum på när det skulle gå att sätta en order på den. Skickat från min HTC One via Tapatalk