Ja, den verkar faktiskt fin å stilren. Förlåt det glömde jag nämna :-) Helt vanlig användning förutom spel. Www surf, Tapatalk, spel som tex Wordfeud men inga krävande spel. Kanske lite Facebook och använda kameran. Vanlig användning förutom spel kan man nog säga. Spelar inte mycket musik heller men ibland så händer det. Ibland blir det gps navigering på kanske 1 timma. Kanske är att jämföra med spel då skärmen etc alltid är aktiv.
Det ska inte vara några som helst problem. Laddade inte min full när jag fick den vid lunch, har haft skärmen tänd 3 timmar, tankat massa appar och grejar, å jag har 49% batteri kvar. Ingen strömspar aktiverad.. Skickat från min X9006 via Tapatalk
Tack för svaret. Isåfall låter det alldeles utmärkt för mitt användande, helt klart :-) Aldrig riktigt sett ColorOs men kanske kan vara kul att prova på nått nytt. Finns det några nackdelar med ColorOs förutom ev buggar utan mer funktionellt? Sitter och hoppas att man får en möjlighet till att kunna förbeställa Midnight med erbjudandet för jag är bra sugen. Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Kan du, som är införstådd med Oppos telefoner, en gång för alla reda ut detta med 4g. Vilka(vems)nät kommer det funka i och är det nån skillnad utanför storstäderna, kort sagt...all info om 4g
Jag personligen gillar ColorOS skarpt. Mycket smarta funktioner integrerade, som t.ex gester, backup och massa annat! Körde på stock på min Find 5, men bytte tillbaka till ColorOS då jag saknade en del grejer. Skickat från min X9006 via Tapatalk
Vad det gäller frekvenser och band kör den internationella Find 7a följande (Observera att den kinesiska versionen kör annat): GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900MHz WCDMA: 850/900/1900/2100MHz FDD-LTE: Bands B1/3/7/20 TD-LTE: Band B40 Kikar du på wikilänken nedan ser du att den kör alla fdd-lte banden som används här... http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks Skickat från min X9006 via Tapatalk
Ingen aning faktiskt, var har du beställt, på oppostyle? Mitt ex av Find 7a är en av dom allra första serieproducerade, så produktionen är ju igång..
Det står fel på wikipedia, Tele2 och Telenor använder huvudsakligen band 8 på landsbygden. Även TD-LTE band 38 för Tre fattas (fast det gör det väl på ganska många andra mobiler också).
Japp från oppostyle beställde jag hoppas den kommer nästa vecka.... Skickat från min HTC One via Tapatalk
Enligt deras Facebook profil så hoppas dem att dem skall skickas i slutet av månaden och det är inte långt kvar.... Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Här kommer några bilder jag var ute å knäppte på jobbet nu på lunchen.. Skumma ljusförhållande, solsken bakom molnen.. Bilderna nedan är jämförelse med och utan SuperHD funktionen som tar 10 bilder och bygger en bild på 50Mpx av resultatet.. Prova att zooma in på kroken i mitten av bilden och kolla skillnaden. UTAN SuperHD MED SuperHD
Härligt , förresten hur är autofokusen? Snabb långsam? Hur blir bilder med dåligt ljus? Skickat från min HTC One via Tapatalk
Är det bara jag som tycker att de bilder som du tagit är okej så länge man inte zoomar in en gång via datorn, då blir bilderna extremt gryninga. Typ som htc one blir när man zoomar in.
Blir inte lätt att välja ny telefon nu.... One+one eller Find 7a.... Gjorde en mall på 7a och den är ju riktigt lång..... Kunde den inte varit 1 cm kortare..... jaja, inget blir ju 100% som hade velat. Den är ju sjukt snygg i övrigt! Får väl vänta och se hur Opo blir nästa vecka!