Säljes: Oppo HA-2

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ZDLR, 26 apr 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ZDLR

    ZDLR Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jun 2012
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Då jag helt enkelt inte har tid att ge min Oppo HA-2 den kärlek den förtjänar längre så tänkte jag sälja den vidare till någon som ger den mer uppskattning och tid. Världens bästa resehörlursförstärkare enligt många experter som är i det närmaste fabriksny i skick och har inte en repa eller liknande på sig.

    Info om förstärkaren:
    Oppo HA-2 ger dig audiofil-ljud när du är på språng! Den stiliga och smidiga hörlursförstärkare har också en Sabre32 Reference-DAC i toppklass!

    - Snygg hörlursförstärkare med DAC
    - Funkar med både Apple och Android-enheter såväl som PC och Mac!
    - 32 bit / 384 kHz DAC som tar både PCM och DSD
    - 13 timmars batteritid vid analog källa, 7 timmar vid digital källa
    - Kan ladda din mobil

    För audiofiler på språng
    Oppo har skapat en snygg och smidig hörlursförstärkare tänkt för dig som har påkostade lurar som inte kan drivas ordentligt i mobila källor. Till skillnad från telefoner, läsplattor och datorer kan de få större lurar att spela ut och ger 300 mW vid 16 Ohm och 30mW vid 300 Ohm. Det gör att du kan njuta av alla detaljer oavsett vart du befinner dig. Den smarta konstruktionen har också en högpresterande ESS Sabre32 Reference-DAC som till och med klarar av DSD filer (DSD64, DSD128 & DSD256) för dig som har riktigt hög kvalitet på dina källfiler. Dessutom kan den fungera som en laddare för din mobil ifall batteriet börjar ta slut.

    Kompabilitet
    HA-2 har utrustats med flera ingångar för att kunna ta hand om alla källor. En port används för iOS-system, en för Android och PC/Mac. Dessutom finns en ren analog ingång för dig som har en uppspelningskälla som inte har digitala utgångar. Den fungerar då som en ren hörlursförstärkare.

    Förstärkaren har två olika gain-lägen för att driva större lurar eller små In-Ear-lurar.

    Tillbehör
    Hörlursförstärkaren levereras med en snabbladdare, en USB A till USB micro-B kabel för laddaren, en USB A till Lightning (för Apple-enheter), en USB micro-B till USB micro-B för Android-enheter, en 3.5mm - 3.5mm stereokabel samt en användarhandbok.

    Pris: 2000:-

    BVSA
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.