ser i videon 5.19 att den har nfc tack för den informativa videon minnes kort med följer bra har mobilen fått problem med för många appar och att den går slöare tydligen så var l7 snabbt med medföljande appar mendans den tappade fart efter användning av 3 appar
Har försökt flertal gånger men misslyckats att roota enligt root checker. Ändå stod det vid ett försök att jag hade lyckats i det nedladdade programmet enligt guiden. Nån mer? Tillägg: Misslyckades även med hjälp av denna tråden länkad till strax ovanför: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1990705
Köpte mig en L9 idag på giganten då jag tyckte det verkade en vettig mobil för pengarna(1999kr) Ligger på laddning just nu,och det enda jag har att klaga på just nu är hur pass dåligt ljud det är från högtalaren som spelar upp ringsignaler etc.
Köpte mig en l9 igår och mina första intryck är positiva. Kommer från en galaxy z prestandan är likvärdig. Stor och fin skärm till ett lågt pris och allt rullar på fint utom Webläsaren som är inget vidare. Laggar! Tips på ersättningsläsare? Skickat från min LG-P760 via Tapatalk 2
Köpte en L9 åt frugan för två veckor sedan och måste säga att det är en fantastisk telefon. Mycket mycket telefon för pengarna. Rekommenderas varmt speciellt för det priset också, 1990 kronor på netonnet.
Köpte en L9 åt min mor, hon använder den med ett tele2comviq kontantkort och tappar täckning väldigt ofta. När hon startar om telefonen kommer täckninen tillbaka, ingen som råkat ut för samma?
Frugan har också tele2comviq och har inga problem. Har hon haft samma abbonemang förut fast på annan telefon och hur har det i så fall fungerat?
Köpt en L9 till svärfar idag. Grym mobil för priset. Byggkvaliten är bra. Stor skärm. Känns rapp i menyerna.
Tänkte att jag skulle installera den,men nu har det gått 1timme och 57%klart. Ska det gå så jävla segt? Uppdaterar genom datorn.
Nu när man kört L9 ett tag,den rullar på bra men saknar autojusteringen av displayljuset.Har den på 55% vanligen men ute i den fina solen som är nu så är det skit.Visserligen finns det widgets som det bara är satt trycka på för 100% och då blir det kalas. Men som sagt,det är nått som jag saknar....
känns som ett vedertaget problem med de flesta lurar... galaxy nexus, sgs 3, note 2, nexus 4... dessa är totalt värdelösa i solen imo och det baserar jag på eget ägande... ljusstyrkan är klenare numera på 720p+-skärmarna jämfört med de gamla. på min gamla SGS fick man fan ruggigt bra bild i starkt solljus sålänge man körde på full ljusstyrka.
Nu tillbaka till denna lur. Jäkligt fin för priset! Och så fanns JB att hämta också. Bra batteritid. Passar mig perfekt! Fattar inte att jag sålde min förra året Köpte en ny i lördags o är nöjd
Hej alla ägare av L9. Kul att många har så mycket positivt att säga om telefonen. Jag är ute efter en telefon som är billig, men betydligt mer värd en vad priset antyder. Exempel på sådana telefoner är L9 och Alcatel OT995 och viss mån ZTE Blade 3. Kan dock tycka att 2300 kr (dagens pris på L9) är lite väl dyrt för min budget. Är det någon av er som använt den föregående modellen L7 och kan berätta om upplevda skillnaden mellan L7 och L9?
Haft L7 och den går ej att jämföra då den blir lite laggig efter några appar.. Skickat från min B1-A71 via Tapatalk 2