Och som på datorn handlar det till 100% om hur kompetent du är. Jag flyger utan antivirus och brandvägg och har bara haft ett virus en enda gång och det var mitt fel pga en tråkig lördagkväll då jag ville göra något annat än att spela så skaffade mig en trojan och plockade bort den istället
Har ingen x10
Dom kan ja, Men varför ska dom lägga ner enormt mycket tid på att uppdatera en mobil då de istället kan släppa det gamla och fokusera på att få deras nya produkter bra
Är inte direkt så att den förra generationen av mobiltelefoner säljer bra längre.
Det skulle ta löjligt lång tid för SE att uppdatera till 2.2/2.3 då deras timescape och mediascape ligger så långt in i kärnan på x10/x8 serien så det är inte värt det.
Sen att bara personer på dessa forum vet vad skillnaden mellan versionerna är så är det absolut inte värt att lägga ner resurserna på det utan istället få till en storsäljare och bygga på den.
Inget ansvarigt företag skulle göra en så enorm förlustaffär så sent
Gå till XDA om dom fortfarande väljer att arbeta på en så gammal modell
Hade jag haft en X10 så sure jag hade blivit lite ledsen, Men inte väntat mig så mycket då man sett deras UI och hur tungt modifierat det var och att telefonen släpptes försenad med 1.6 som version då 2.1 redan var ute
Får tänka själv som konsument också
Last edited: 6 februari 2011