Min externa Högtalare har börjat jävlas på min. Distar och lever om oavsett volym. Har inte spelat hög musik eller något bara vanligt användande. Tråkigt ! Måste skicka in den. Sen har även samtalshögtalaren börjat dista. Skickat från min PadFone 2 via Tapatalk 2
Lite skönt att någon annan har samma problem ändå. Har returnerat en på grund av det här, en av andra orsaker och är alltså inne på min tredje. Ingen av dom har haft bra ljud i samtalshögtalaren, även om den första nog var värst. Eller så har jag helt enkelt vant mig vid det dåliga ljudet
Konstigt, båda mina låter ok vid samtal och ljud. Enda jag har att klaga på är lite dålig respons i Dialpaden, men är ju dock inget mer än Asus som inte gjort sin version 100% optimerad. Förutom det lilla så fungerar det felfritt. Skickat från min PadFone 2 via Tapatalk 2
Har någon byt bakgrund till egen bild? Vilken upplösning hade bilden då? Jag har försökt med allt möjligt men den vill beskära ändå.
Jag också börjar tycka att ljudet vid samtal är dåligt. Distar så att hela luren vibrerar redan när man är på typ 60-75%.
Har jag missat något eller finns det inte någon dedikerat "ikon" för videospelaren? Går man alltid via Asus Studio eller Galleri?
Råkade ut för följande idag igen, Ställd på ljudlös under en lunch. ÄNDÅ ringer det högljutt... varför?
Tjenare, Jag använder det medföljande programmet Mylibrary som fungerar mycket bra. Programmet skalar texten bra mellan telefon och station. Det fungerar även att låna böcker via biblioteket. Jag gillar Mylibrary, vilket är lite ovanligt då de flesta bundlade programmen brukar vara skräp.
Japp, grymt störigt. Speciellt när jag böjer mig ner och telefonen ligger i innerfickan brukar kontakten glida ut en liten bit. Använder Bose IE2 lurar. http://m.bose.se/SE/sv/home-and-per...io-and-mobile-headphones/bose-ie2-headphones/
Löst problemet med att kontakterna försvann! Bytte bara till Engelska istället för svenska och vips så funkar allt igen Tydligen samma problem för alla nordiska språk, skumt problem dock.
Jag har stora problem med att folk inte kan ringa mig, går antingen direkt till röstbrevlådan eller står samtal misslyckat. Kan stå med den i handen ha bra täckning och få ett sms att någon försökt ringa mig. Har senaste mjukvaran och 3 abonnemang. Någon annan som upplevt liknande problem?
Inte här heller. Vad tror ni om detta? http://www.gsmarena.com/asus_claims_to_have_sold_nearly_1_million_padfone_2_units-news-5464.php Positivt att den säljer bra, förhoppningsvis betyder det fler och snabbare uppdateringar. Att man ska visa upp en uppdaterad version är jag tveksam till, isf är det nog en ny station samt tangentbord. Kan även tänka mig att de visar upp en enhet för den amerikanska marknaden med ett annat modem, men tror verkligen inte att det handlar om en ny padfone. Sent from my PadFone 2 using Tapatalk 2
Tipsade även swedroid om detta men tydligen är det intressantare att se att SGSIII sålt 40 miljoner enheter än att Asus lyckats slå sig in på smartphone-marknaden. Sent from my PadFone 2 using Tapatalk 2
Swedroid har mest gårdagens nyheter nu för tiden tyvärr. Plattans upplösning och tangentbord kanske kan vara de där uppdateringarna. Kanske minne.
Ja, lite synd. Högre upplösning, stabilare konstruktion och större batteri är vad paddan behöver. Sent from my PadFone 2 using Tapatalk 2