Jag köpte oxå en sådan för 269. Tror det var mest för att jag var lat och ville ha NU dock. Nästan så man borde göra en tillbehörsguide på wikin. Så att noobs som jag och juukas inte behöver bli ruinerade.
Det blir sämre glid och dessutom svarar skärmen lite sämre tycker jag, men skärmen blir markant mer resistent mot fingeravtryck. Ytbehandlingen Hero och iPhone använder sig av bygger, som jag förstått det, på samma typ av material, det vill säga en plastpolymer med oljfrånstötande egenskaper. Det bör vara samma typ av material som skärmen från screenguard, eller andra skärmskydd som utger sig ha sådana egenskaper, är behandlad med.
Naturligtvis kommer andra att fungera. Det är en konverter, vilka sällan är speciellt avancerade. Undantagen är när det behövs behövs signalkonvertering av olika slag, timings eller synksignaler som ska ändra frekvens eller liknande.
Jag har en sån screen protector som är svinbillig från ebay. Som jag dessutom fick med gratis när jag beställde billaddare och lite annat. Helt genomskinlig och syns inte ens att man har skydd över. (om det inte hade vart för 2 pyttesmå bubblor jag lyckades få dit i all hast) Upplever ingen sämre känslighet i navigering och matt är det inte heller.
jag vet.. på vilket sätt ska jag ta mitt liv? jag antar att lagt kort ligger, det var i ren desperation jag köpte det.. skulle iväg på semester och jag kan inte överleva utan musik. nån som har ett bra förslag på "korta" hörlurar? detta är ju ett headset. jag använde KOSS-hörlurar förut och söker något i samma prestandaklass.
Det vore väl om du hittade någon annan som har ett sådant skydd på, men 60kr eller vad de skall ha är ju inte en enorm utgift, det är möjligt att man kan hitta billigare på eBay med samma typ av behandling.
jamen verkligen lever redan på nudlar.. nä det var en överdrift, men om jag fortsätter köpa onödigt dyra tillbehör så kommer jag ju snart det
Nä, visst. Dock är jag av princip fientligt inställd mot screen protectors och silikonskydd etc. Känns dock som att skärmen på Magicen är i plast vilket gör det mer aktuellt.