Pixel 2 + Daydream View

Diskussion i 'Google Pixel 2 / Pixel 2 XL' startad av BrorSnor, 19 feb 2018.

  1. BrorSnor

    BrorSnor Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2013
    Inlägg:
    538
    Mottagna gillanden:
    346
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Hej,

    Tänkte höra om någon här har erfarenhet av att använda Pixel 2 (lilla) i en Daydream View och vad ni i så fall tycker om det? Jag är mest intresserad av att höra om hur bra eller dåligt det funkar att se på filmer, tv-serier, YouTube osv i den. Är det något man verkligen kan använda den till eller är det mest en gimmick som man provar nån gång och sedan aldrig kör mer?

    Tänker att upplösningen kanske är för låg för att det skall fungera att se film/tv? Hur är det med screen-door effect? Jag har inte jättehöga krav men det får ju inte vara för kass...

    Det är intressant att höra från de som har XL + Daydream också, även om det är den lilla som jag är mest intresserad av då det är den jag har. :)
     
    bernard gillar detta.
  2. niiloa

    niiloa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 aug 2010
    Inlägg:
    210
    Mottagna gillanden:
    73
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel4a
    Jag hakar på - är också intresserad av Daydream i Pixel2 (visst finns det bara en variant av Pixel2 - dvs. just Pixel2?)
     
  3. Zooklubba

    Zooklubba Android Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2010
    Inlägg:
    6 394
    Mottagna gillanden:
    2 134

    MINA ENHETER

    Har tyvärr inte möjligheten att testa fullt ut än, jag köpte mig en Daydream View samma dag som jag hämtade ut min vanliga Pixel 2.

    Blir nog lite mer utav en gimmick för mig, mycket för att det inte var jättebekvämt att ha på sig glasögon samtidigt (ser inte alls mycket utan dem). Lekte runt lite i deras tutorial-app och laddade ner t.ex Plex och andra. Får testa lite mer till helgen.
     
    BrorSnor gillar detta.