Fick hem dem för 1.5 vecka sedan och trivs riktigt bra. Det är ju inga audiofil-lurar men absolut bra ljud. Kan ju tyvärr inte göra ngn egen jämförelse mot pixel buds 2 då de lurarna jag fick hem var defekta men alla reviews jag sett säger alla att ljudet är identiskt med pb2. De sitter bra och märks knappt i mina öron, finns en liten fördröjning i ljudet när man tittar på Youtube eller annat och den verkar variera, en pausning eller 2 kan minimera lagget till den grad att det inte stör mig (upplever att det fungerar bäst vid paus/play-dutt på ngn av lurarna). Anslutningen fungerar perfekt! Det enda jag saknar är att svepa på luren för volym (har pixel buds 1 sen tidigare med den funktionen).
Jättebra samtalsljud och ingen hittills har anmärkt på mitt mic-ljud, väl balanserat musikljud, skön lur som inte klämmer.
Jag är helt klart nöjd! Trodde nog skulle störa mig mer på de mindre premiumkänsliga blanka ytorna jämfört med matta på pb2 men känner faktiskt inte alls att det upplevs som billigare.
Edit: kollade/lyssnade på lite Colin Hay precis på Youtube, NOLL fördröjning mellan bild/ljud
Last edited: Jul 20, 2021