Pixel Buds 2

Diskussion i 'Google Pixel Allmänt' startad av cerium, 24 nov 2020.

  1. tag

    tag Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2013
    Inlägg:
    2 505
    Mottagna gillanden:
    1 575
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Egen byggt.
    För er som beställer Pixel Stand 2 gen och ska ladda Pixel Buds 2 Gen så är det inte längre upp och ner man ska ha dom som Pixel Stand 1 Gen utan nu ska man ställa Pixel Buds 2 Gen rakt upp för kunna ladda dom trådlöst på Pixel Stand 2 Gen.
     
  2. wirre

    wirre Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2010
    Inlägg:
    742
    Mottagna gillanden:
    531

    MINA ENHETER

    Några rykten om en uppföljare än? Batteriet i mina börjar bli dåligt så det är snart dags att uppgradera. Hoppas på en "Pro-modell" med NC.
     
  3. tag

    tag Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2013
    Inlägg:
    2 505
    Mottagna gillanden:
    1 575
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Egen byggt.
    Vet inte vad som har hänt med Google dom verka på fler och fler produkter släppa produkter som är sämre än det som redan finns.

    Pixel Buds 2 med trådlösladdning, istället än släppa en ny med brusreducerning etc så valde det släppa en Pixel Buds A version ta bort funktioner från Pixel Buds 2 för göra det billigare.

    Nästa produkt som ser ut bli försämrad på är Chromecast med Google TV för pressa priserna. Och jag tycker Chromecast med Google TV är redan för dålig som det är speciellt när det kommer till lagring på 8GB är nadda.

    Så tvivlar skarp på att det blir typ en Pixel Buds Pro för typ $350-380
     
  4. wirre

    wirre Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2010
    Inlägg:
    742
    Mottagna gillanden:
    531

    MINA ENHETER

    Jag håller med om tråkig utveckling där. Samtidigt är ju Pixel 6 Pro en påkostad telefon och snarare en återgång till ordentligt flaggskepp så förhoppningsvis vill Google vara kvar i det dyrare segmentet också.
     
    Jowee gillar detta.