Plånboksfodral för Pixel 3a med MYNTFACK/DRAGKEDJA?

Diskussion i 'Google Pixel 3a / Pixel 3a XL' startad av N6290, 24 mar 2021.

  1. N6290

    N6290 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 381
    Mottagna gillanden:
    1 734

    MINA ENHETER

    Antar att detta delforumet är rätt för frågor om plånboksfodral och dylikt. Jag har en Pixel 3a, har använt ett plånboksfodral till telefonen under en längre tid med plats för tre kort, varav jag endast har två kort till vardags. Men jag skulle vilja ha en konstruktion där det istället för fack för kort, finns ett myntfack, typ som på en gammal plånbok. Alltså ett fack med dragkedja, som kan tillslutas. Då skulle jag kunna stoppa de två kort jag använder i det utrymmet (alltså körkort/bankkort, istället för mynt, i facket), och slippa oroa mig för att korten flyger iväg om jag hastigt tar upp eller tar ner telefonen eller något sånt. Nu kollar jag alltid noggrant att korten är kvar. Hoppas någon förstår hur jag menar. Två kort skulle lätt gå att klämma in där, trots att facket är avsett för mynt, tänker jag.

    Någon som lyckas hitta ett plånboksfodral med sådan dragkedja? Jag har letat, ska fortsätta leta, tänkte om någon har tips eller råkar ha sett det :)
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 708
    Mottagna gillanden:
    44 697
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
  3. N6290

    N6290 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 381
    Mottagna gillanden:
    1 734

    MINA ENHETER

    Tack för svar! Inte riktigt sådär, hellre såhär:
    Köp Google Pixel 3a Multifunktionellt Plånboksfodral Zipper 8-Fack Svart | Fyndiq

    Men på den jag länkat ovan så är det ju för mycket lagringsutrymme och yta, mer än vad jag behöver, så att det antagligen blir något klumpigt att gå omkring med en sån (plus att Fyndiq är dyrt). Den ovan har ju en helt separat del i mitten för mynt, vilket tar onödig plats, jag hade hellre sett att delen längst till vänster - där korten förvaras i vanliga fall - har en inre del som kan tillslutas med dragkedja, typ ett innerfack.
     
  4. N6290

    N6290 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 381
    Mottagna gillanden:
    1 734

    MINA ENHETER

    Kan slänga in en ny fråga!
    Nu med Postnords tull- och momshantering så verkar det ju tidsödande och rätt dyrt att beställa från Kina och liknande. Plus att väntetiden redan är rätt lång som det är för såna paket. Jag är inte i akut behov av detta, men för lång väntan låter ju jobbigt.

    Så: vilka sajter finns det att tipsa om, som säljer detta? Så kan jag leta bättre själv. Svenska sajter, eller andra europeiska sajter? Gärna lite billigare än Fyndiq, även om man inte kan få allt :) 200-300 kr kan jag väl betala om det är vad jag söker, ev. lite till om det är en perfekt match för mina behov.
     
  5. N6290

    N6290 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 381
    Mottagna gillanden:
    1 734

    MINA ENHETER

    Inga fler tips? ;)
    Har letat, verkar riktigt svårt att finna. Går det att specialbeställa till (inte o-)rimlig peng?