Går ej att installera Har lyckats få tag på en APK fil Eftersom spelet fått ett antal personen som skrivit att spelet funkat bra på sina HTC Hero så tänkte jag testa på min, men när jag ska installera står det att jag ahr för lite utrymme men filen är på 75 mb och enligt min telefon har jag 86 mb ledigt, varför funkar det inte?
Den kanske behöver lite extra för någon uppackningsprocess eller liknande? Sprang på något problem likt ditt förut någon gång när det var lite kärvt med utrymme. Spelet installerades av default på det interna minnet för mig, du kanske kan forcera det att installera direkt på sd istället? För övrigt rullar det på finfint på Blade med cm7 förutom att grafiken inte laddar helt ok ibland så det saknas en del, bara att köra ett par omstarter av spelet då så brukar det lösa sig. Riktigt skoj!
Ja och på desire lär det väll inte heller funka.. Om jag inte tar bort alla mina appar dvs(jag vet att de går lösa med root)
det är inte så att någon har en apk fil över popcaps version ligger och skräpar nånstan? alltså den som släpptes på amazon... jag kom över nån annan apk fil, fast det var inte popcap... dock såg det exakt likadant ut fast mkt sämre :/
Nej du. Sånt har vi inte för oss här. Undrar för övrigt när PopCap planerar att släppa spelet på Android Market ...
Ok, om du har en apk fil så posta den inte Det vore ju trevligt om det kunde komma snart på market, skulle vilja ha det nu...!
Det lilla jag läste förut var att Amazon hade 2 veckors exklusivitet, men det verkar uppenbarligen vara längre än så.
Någon som vet något om när det släpps? Försökt maila popcap utan resultat. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Tog precis den som apk och den var ju riktigt rolig. Tog också hem en HD version att prova på LG´n senare...
Notera att det är spelet som sådant och kringliggande information (när det släpps på Market o.d.) som ska diskuteras. OT- och warez-tjaffs ska som vanligt undvikas.
Slängde precis iväg ett mail till Popcap och frågade när de kommer till Market. Får säkert något automatiserat svar men man kan ju göra ett försök..