Tråkigt att detta spelet inte funkar på x8. Rätt tråkigt att det tar så mycket minne. Varför kan de inte skapa en version på någon 1-5 mb som efter man har startat spelet hämtar hem game data och lägger den på minneskortet som Gameloft gör med sina hd-spel Sent from my E15i using Tapatalk
Håller med, funkar rätt bra. det enda är att ärtorna inte "flyter" när dom är i luften utan hackar lite tycker jag. samt att det blir "långsamt" i animeringen när man hämtar ett kort. men det är väl en del optimering kvar att göra i HD versionen.
Någon som vet när det släpps till svenska market? Har ju gått ett bra tag nu sen det släpptes till amazon.
Har denna apk och måste säga att detta är ett av de bästa spelen som finns. Grymt roligt Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
Får inte detta att funka på min SGS2 med android 2.3.4.. testade förut med 2.3.3 också men inte då heller.. Har rootat den nu med Cognition S2. Nån som kanske har nåt förslag för att få det att funka? Det är inte HD appen utan den från Amazon appstore.
Finns till PS3 nu också , gratis för + kunder Sent from my Xperia™ Infinity 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Jag får det inte att fungera. Jag kan starta spelet, men jag ser ingen bild, hör bara musik. Har en Blade.
riktigt bra tidsfördriv! den finns väl inte på market än? ett tips är att ladda ner apk'n och och använda "app installer"
Popcap är lite mysko när dom inte släpper spelet på market, men dom får väl skylla sig själva om dom inte släpper den.
Finns att köpa från Amazon Market Kostade under 20kronor. Älskar det här spelet, flummigt och slumpmässigt, men ändå innovativt och händelserikt!