Jag spelar GT5 samt LittleBigPlanet mest just nu, men jag har nog 16 till spel som ligger och väntar på att dom skall bli spelade. Väntar sjukt mycket på att LittleBigPlanet 2 skall komma ut nästa år. Förhandsbeställde det i september. Sent from my HTC Desire Z using Tapatalk
Nån mer än jag som tycker Fifa 11 blev en flopp. Har gått tillbaka till Fifa 10. Mera spelglädje tycker jag.
Haha har 5 polare som gjort samma sak. Dels för att ps3 är grymt billigt dessa dagar och dels för att lira 6pers på black ops är grymt underhållande en helg till några bers ^^ Köper inte många spel till mitt ps3, inte så konstigt när jag endast köpte det för FF13 kanske, men men Lirat ganska mycket Black Ops på senaste dock men före det stod det bara och samlade damm i typ 1år.. Så jag rullade in på spelbutiken nyss och kolllade på rean/upcoming och hittade detta; Vanquish (samma snubbe som gjort Resident Evil tydligen.) http://www.youtube.com/watch?v=C222qEMzYTU Ser helt underbart roligt ut Grym review också, blir att införskaffa nästa vecka. Kostar 248kr inklusive frakt ^^ Utöver det hittade jag Ratchet & Clank; All 4 Us (4'e i ps3 serien, har de 3 tidigare ) & Ghost Recon: Future Soldier.
Vilket år 2011 kommer bli för Playstation 3 ägare. Killzone 3 Little Big Planet 2 Uncharted 3 Infamous 2 The Last Guardian Ratchet and Clank: All 4 One Resistance 3 Twisted Metal Journey Pixeljunk Shooter 2 The ICO and Shadow of the Collossus (och alla andra icke-utannonserad ps2 remakes) Och dessa är endast de som är exklusiva till ps3! Sen kommer ju Batman: Arkham City, Skyrim osv också
Yeep, två till där. Man kommer blir fattig... Uncharted 3 kan mycket väl bli det bästa spelet någonsin för övrigt!
Ja, Uncharted 3, inFamous 2 och LBP 2 är spel jag definitivt ska ha. Sen får vi se hur många andra det blir. Tror att Batman: Arkham City hoppar över dit också. Är dock tveksam vad gäller Motorstorm: Apocalypse och Killzone 3. Det är ju fan att man ska gå i skolan och tjäna näst intill ingenting.
Du glömde Need For Speed Shift 2! Det kommer jag att köpa garanterat. Sen får man LBP 2 om några dagar. Blir så awesome Skickat från min Desire Z med Tapatalk PRO
För min del är Killzone 3 given. Skyrim likaså. Och Uncharted 3...har även beställt LBP 2. Det börjar skena iväg.
Adda mig som vän på PSN!! Mitt namn är PT_Lamu Skriv erat användarnamn på swedroid i medelandet Skickat från min Desire Z med Tapatalk PRO