Kollat igenom blocket och tradera lite snabbt och verkar som "paket" i min storlek hamnar runt 3-4k så skulle vara nöjd om jag kunde få det för mitt. Trotsallt lagt ner mer än dubbelt, men sånt man får ta i dagens marknad Visade sig att det var 13 spel. Mitt paket skulle nog klassas som en "Awesome jävla RPG-box" ^^ *Ratchet & Clank - Tools of Destruction *Ratchet & Clank - Quest for Booty *Ratchet & Clank - A Crack In Time *Overlord - Rising Hell *Overlord 2 *Gran Turismo 5 - Prologue *Söldner-X - Himmelsturmer (Hårddisk -Köpt via store) *Final Fantasy XIII - Limited Collector's Edition *Red Dead Redemption - Limited Edition *Lair *Borderlands *Call of Duty - Black Ops *UFC 2009 - Undisputed Allt som fanns vid köp utav spelen finns i respektive box. Som tex FF13 limited collectors edition, finns det allting i. Princip helt orört (stickers, cd skiva, edion-cards, boken etc). Blir att lägga ut på tradera för någon tusenlapp I guess
Om du använder den lite på grund av att du tröttnat så kan jag rekommendera en hel del spel till dig. Du saknar en hel del spel som är billiga och hur bra som hest.
Köpte ps3't för ett spel (ff13) och efter det har jag bara fyllt på med spel för att fördriva tiden/vara schysst mot kidsen i huset Men dom är borta och jag ser ingen större anledning att ha det kvar då det finns bättre saker att lägga pengar på
Spelade det på GameStop när det först kom ut och jämfört med GT5 så tycker jag att det är en bättre balans mellan realism och kul i NFS Shift. Sen har jag kanske aldrig riktigt varit inne på simulatorer.
http://playstation-3.se/forum/ Du kan ju prova där först. Det är ju gratis. Jag har köpt spel där själv... väldigt praktiskt. Just paket-formen är ju enklast men samtidigt så vill ju inte folk köpa dubletter av spelen, tycker ofta paketen går för billigt.
Hej! Någon som vet hur man kan få mobilen att synka med PS3 via bluetooth? Funkar bra med imediashare vad gäller musik, film och foton som finns i telefonen, men vill kunna köra tex spotyfi via PS3an direkt till hemmabion från telefonen. Har en Galaxy S.
Frågar igen här. Är det någon om äger Buzz Quiz TV här? Hade velat spela mot någon bland annat för trophies.
Är ute efter CoD Black Ops, någon dom har men inte spelar är välkommen att höra av sig. Kan köpa eller byta mot just cause 2, grymt spel som aldrig tar slut. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Nu när det är uppe igen, så kan vi lira Lägg till ladre123 så kan vi lira lite olika fps spel samt gt5 o rida
Har du inga roliga spel? Dessa har jag. Har sålt några av dem äldre där, men de flesta finns kvar http://www.yourgamercards.net/profile/Tobby_92
Har för närvarande, Black ops, Mw2, BFBC, BFBC2 Red dead redemption, gt5, och fifa som jag snart kommer beställa.