Äre nån som lirar det här än?, tycker själv det är rätt roligt däremot har jag inte riktigt satt mig in i krigandet mot den andra fraktionen än utan mest uppgraderat och anfallit monster Finns det nått sätt att förflytta sig på kartan utan att behöva scrolla? /b
Spelar det här en del. Är av den högsta rankingen du kan skriva in kordinaterna så hoppar du dit direkt. Posta era kordinater så kan jag skicka er några miljoner av nåt
Ja började med att tigga till mig 2mil lizards sen körde jag conquer på lv10 orcs till jag fick 20mil orcs sen sålde dem köpte fler lizard o kör conquer på black widows. Så nu har jag ungefär 400mil. Skickar 2mil liz till aitec så du kan tjäna några mil Kan tyvärr inte skicka till batiatus eftersom du är dragon Tycker förövrigt att vi ska skapa en nordisk allians
tyvärr är jag bara på courage. har ett gammalt konto på honor som du skulle kunna få. har runt 25000000rep och 25mil trupper
mest muppigt... körde Glory.... fan kommit en bra bit med min by så orkar nog inte starta om.... så jävla tråkigt :/
Skulle vara gött om folk kunde spela på courage istället. Så skulle jag kunna skänka bort en county till alla nya svennar har typ 50 styck
Skicka mig lite soldater ? ^^ Uhm, segt att man måste vänta tills man har HP innan man kan skicka ut sina få soldater ^^
Om du kollar på kartan så ser du typ små borgar. Man kan erövra dem. De har 4*5 fullt med 10 lv byggnader. Istället för att bygga massa städer Dreamhawk. Vilken server? Kordinater?