Podcasts stänger av sig.

Diskussion i 'Nexus S - Allmänt' startad av b0bber, 10 maj 2011.

1. b0bber

b0bber Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjo.

Använder SR Play och Google Listen för att lyssna på podcasts, vilket fungerar bra, förutom att dom stänger av sig efter 12 till 17minuter, trots att vid de laget så är hela podcasten buffrad.

Kör senaste OTA uppdateringen av Android, 2.3.4, och över WiFi..

2. Duvel

Duvel Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Så har det alltid varit google Listen.har kört med fem olika lurar de senaste året. Man måste ladda ner hela avsnittet och sen börja lyssna. :-(

3. tompe17

tompe17 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag tror det är annat problem då min musikspelare också stänger av sig regelbundet. Tror det beror på att minnet tar slut eller liknande. Mycket irriterande är det i alla fall.

4. besuchov

besuchov Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har samma problem. Det funkade utmärkt fram till helt nyligen.

5. mauswe

mauswe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Funkar alltid för mig att lyssna undertiden den buffrar, listen gör dock kaos med mig om jag börjar spola. Testade stitcher nyligen som verkar vara bättre, dock laddade den ner min podcast i en sämre kvalite än Listen gjorde.

VARFÖR finns det ingen killer podcast app på market? Hade lätt betalat en slant.

6. appel

appel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Google Listen ser inte ut att använda "PREVENT DEVICE FROM SLEEPING" så jag misstänker att när skärmen är avstängd så går mobilen helt enkelt ner i viloläge efter ett tag.

Däremot så använder ju sig Sveriges Radio Play av den funktionen så varför den stannar efter ett tag vet jag inte. Kan ju vara en bugg som gör att den pausar när wifi stängs av oavsett om allt är buffrat eller ej. :)

7. putteh

putteh Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Precis. jag har samma problem med sr, gå in till wifi inställningar ta advanced och klicka i never (sleep) när du lyssnar med wifi så ska du se att den inte pausar