Ja, det är tråkigt. Men han var gammal. Väldigt tråkigt för oss. Hela familjen var så glada för honom.
Kärlek till denna tråden. Ska bidra jag också när jag får tummen ur röven. Knappt fotat de senaste åren... Fy på mig!
Jag har gjort det faktiskt. Tidigare hade jag usel mobilkamera men nu så... Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Golden är ju otroligt lätta att träna. Våran är löjligt lyhörd. Dock har inte jag lagt mkt tid på träning men det fungerar bra ändå. DOCK när hon anar vattenhål oavsett kvalite lr innehåll så slår hjärnan bakut på henne och om man inte tar henne mikrosekunden efter upptäckten så är hon redan nere i vattnet/dyn
Lika med våran så då får man tala om vem som bestämmer bara. Vi "övar" mer eller mindre varje dag på daglig lydnad,en del tricks kan han så det tränar vi på ibland Trista med golden är allt hår dom släpper GT-N7105 via Tapatalk 2
Rasen heter Ragdoll. Kan inte rekommendera den tillräckligt Underbara katter som är otroligt lugna, sociala och snälla. Det bästa de vet är att vara med där man är och kolla vad man gör, samt gärna "hjälpa till lite" om det finns möjlighet. Sen älskar de att få uppmärksamhet och att man leker/kelar med dom.
Tjejens mammas Ragdoll som nu gått bort tyckte jag var sjukt jobbig, klöste i fötter och var jätte sur Har en Mein Coon nu och är den snällaste katten jag någonsin träffat, han har allllldrig råkat klösa en eller något sådant.