Åfan, våra katter är precis tvärt om. De har ALDRIG oprovocerat klöst/rivit/attackerat någon, varken personer de känner eller gäster de aldrig träffat förut. Jag har fått nåt enstaka rivmärke men då har det alltid varit att jag har lekt/busat med någon av dom, och då har de inte gjort det för att vara elaka utan det har "råkat" bli så i samband med leken.
Jisses vad söt. Jag saknar hund och katt. Lätt värt alla tidiga mornar och promenader. Dessvärre är sambon och sonen allergiska
Visst är han. Hans kärlek till oss är helt obeskrivlig, även våran till honom för den delen ,sen så är ju golden såna härliga hundar. Håller med att det är värt det. Vi är oxå allergisk så man tycker att det var väl inte så genomtänkt när man skaffade sig en golden som släpper så sjukt mycke hår men konstigt nog så känner vi inte av honom GT-N7105 via Tapatalk 2
Kommer inte ihåg om jag postade denna tidigare men här hade vi haft han i 8 dagar GT-N7105 via Tapatalk 2
Haha, förlåt.. Ja han fin samtidigt som han är go, smart,vi älskar han otroligt mycket GT-N7105 via Tapatalk 2
DAMN! Min drömkatt det där. Gråa katter är förbannat fina. Vill ha en liten katt nu när vi skall flytta till hus men är lite osäker på hur man gör med ute-katt. Haft inomhuskatter tidigare men inga utomhus. Det känns mest som att de antingen kutar bort och inte hittar hem eller blir överkörda... Fast de kanske är smartare än så.