Nyhetswidgeten är Scrollable News widget och kalendern ingår i Android PRO Widgets. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
Provar på MIUI för första gången på väldigt länge. Hade jag aldrig gjort igen om det inte vore för att Samsungs funktioner såsom multiwindow s-pen etc inte hade funnits. Men nu gör det det! Simple Calendar Widget Minimal Reader Pro
Gav mig in i "Tema"-världen idag.. Var igentligen bara ett test, men tänkte slänga in det här ändå.. Lägger den som en länk då den igentligen är +18! http://i46.tinypic.com/2nbx2qp.png
Multipicture Live Wallpaper ville inte fungera efter en Novauppdatering, så fick göra en ny. Är ganska nöjd faktiskt. Är amatör på området så det är bara en massa UCCW-widgets egentligen.
Här kommer min hemskärm... ikonen med kameran är en mapp med kamera + galleri och appar som har med just bildhantering att göra... ikonerna nertill har lite olika funktion då jag även kör nova launcher. Så svep över sms öppnar whatsapp ist osv osv... ikonen längst ner till höger är en mapp som innehåller ingress,turf och geocaching. https://docs.google.com/file/d/0B9BJnIw-SsZJZ0taWjMzSlFHVms/edit?usp=sharing sorry för den handikappade delningen på bilden men google drive verkar inte vilja leka om jag försöker dela det som en bild.....
Nytt fodral ny hemskärm Eftersom jag fick en blå fodral I present var jag tvungen att göra om hemskärmen. Viola!
Enkelt värre. Egenmoddad version av Slidescreen launcher som övergavs för några år sedan. Gjort den nästintill helt svart istället för grå. Trycker man på ikonen längst ner till höger växlar den där uppe mellan telefon/sms/feeds. Går även att få vy över allt på en gång. Låsskärmen ser nästan identisk ut fast med en kalender uppe på toppen istället. MIUI låsskärm som jag moddat även den. Har nästan hela systemet helt svart nu.
Näfan! Launchern kan du köra men för att få likvärdig låsskärm som jag har så måste du roota och lägga in custom rom. Men jag kan skicka launchern till dig som jag har modifierat om du vill.
Jaa gärna, älskar cleana startsidor.. Men kan jag lägga till och ta bort som jag vill? Typ som nova/go launcher?