Om du ändå ska lägga 4000kr på en telefon så är det självklara valet en s2a hur mycket du än vrider och vänder på det hela. Ifall du vill handla hos en seriös nätbutik så blir det billigaste priset 4344kr inkl frakt:
Samsung Galaxy S II i9100 (Svart) - Bazula
Dock om du handlar via blocket, så lär du hitta helt ny oöppnade (inkl garanti) för runt 3-3500kr, välj bara någon säljare nära dig så behöver du inte oroa dig för något.
Tips som LG osv, skall du bara strunta i, förstår inte ens att de fortsätter köpa den mobilen, jo det är bekräftat att den ska få 4.0, men detta gick de ENDAST ut med, eftersom ungefär alla köpare blev arga, så LG visste att ingen skulle lägga pengarna på de längre, så det handlar inte om alltså LG är bra på något sätt. Sedan så är det bara gud som vet när LG tänker släppa 4.0 på deras enheter, eftersom de fick vänta åratal för 2.3.
Sammanfattning: Om du vill lägga 4000kr, då är det s2:an som gäller, du kan få den billigare på blocket, har även sätt företag sälja den billigare där.
Edit:
Hade det varit mina pengar och jag haft en tight budget, då hade jag letat upp en billig på blocket som är helt ny och oöppnad som även är nyinköpt med kvitto, självklart i samma ort så jag hade kunnat betala kontant osv. (de flesta företag ger garanti till den med kvittot, så de struntar alltså VEM som köpte telefonen)
Last edited: 18 november 2011