[Problem]Bluetooth +spootify

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av mrpink, 27 maj 2011.

  1. mrpink

    mrpink Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    366
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Hej

    Jag har ett problem som jag blir tokig på och det verkar vara helt random. Har blåtand i bilen och drar igång bilen telefon kopplar upp sig och spelar musik för fullt.
    Nästa gång startar jag bilen, telefonen kopplar upp sig, men vill inte spela nåt från spotify, det blinkar bara paus i bilens display. Jag kan via knapparna på ratten byta låtar i spotify men den vägrar spela upp dom. Men jag kan tex gå till vanliga musikspelaren och spela upp musik via den...

    Om någon har en lösning för detta så skulle jag vara oerhört tacksam...
     
  2. kosmiq

    kosmiq Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    647
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Har samma problem med mitt MW600 (headset). Det jag har fått göra är att starta om headsetet och bluetooth-funktionen på mobilen så har det börjat fungera igen. Varför det blir så vet jag inte, händer inte alla gånger heller. :(

    Å andra sidan hade jag det problemet med min Hero när det begav sig också och det händer färre gången nu.
     
  3. mrpink

    mrpink Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    366
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Har inte det problemet med headsettet (har i alla fall inte märkt det än) men när den väl bestämt sig så vill den verkligen inte. Startade om bilen typ 10 ggr sist och gav upp sen...

    För min blåtand i bilen har jag inte hittat nåt sätt att starta om utan måste "boota" bilen ;-)
     
  4. mrpink

    mrpink Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    366
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Lustigt igår på väg hem hände problemet. Den vägrade spela från spotify samt från mortplayer... Men från musik spelade den för fullt. Och om jag vi aktiva program snabbt switchade till spotify , då spelade den i ungefär 5 sekunder innan den pausar igen. Det är som telefonen bestämmer att sända audio ifrån sin musikspelare och inget annat