Problem med att installera den nya ROMen?

Diskussion i 'Hero' startad av aiWEl, 18 sept 2009.

  1. aiWEl

    aiWEl Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 sept 2009
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hej,

    Jag är en riktig nybörjare med denna telefonen (inte haft någon liknande tidigare..)..

    Efter mycket om och men så lyckades jag till slut lösa problemet jag hade med PC sync.. men fixade de till slut..

    Nu har jag kommit till ett nytt problem.. (börjar bli så trött på alla problem hela tiden.. :P) .. När jag ska installera den nya ROMEN som jag plockade hem ifrån HTC's hemsida.

    Jag kommer så långt att skärmen på min hjälte blir vit och det står några rader med programmerings text av något slag och under är det 3 stycken brädåkande android figurer....

    Programmet på datorn körs igång och allt tuffar på som det skall.. tills den når upp till 100.. (booting någonting..?) .. då får jag upp felmeddelandet att telefonen har tappat kontakt med datorn.. usb kabeln dvs.


    Men oavsett vad jag gör så löser de inte mitt problem, så snälla..
    Om det finns någon underbar människa där ute som vill vara min hjälte för ikväll så att jag kan få njuta med min riktiga hjälte som man ska? :)
     
  2. _z_

    _z_ Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 aug 2009
    Inlägg:
    3 149
    Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Lider med dig men har tyvärr inget annat svar än att det kommer att lösa sig, finns så mycket kunskap här. Krånglet är värt allt sen för maken till rolig lur får man leta efter! Sonens iphone är såå tråkig i jämförelse :)
     
  3. aiWEl

    aiWEl Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 sept 2009
    Inlägg:
    14
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    YES!

    YES! Jag löste problemet!