Problem: problem med bluetooth-headset efter uppdatering

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Marie71, 5 nov 2012.

  1. Marie71

    Marie71 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2011
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hej!

    Helt plötsligt fungerar inte mitt bluetooth-headset (Sony Ericsson MW600). Jag har testat att återställa headsetet och nu försöka koppla ihop det med telefonen igen - men telefonen hittar det inte, verkar det som.

    Anledningen att jag återställde var för att plötsligt så kopplar den inte upp telefon- och medieljud utan står bara "Sammankopplat" (Detta har hänt från igår till idag. Igår fungerade det alldeles utmärkt, men i morse när jag skulle lyssna på vägen till jobbet, så fungerade plötsligt inte - och telefonen har varit på hela tiden!? Headsetet likaså.)

    Det verkar alltså som om telefonen inte vill kommunicera med headsetet helt plötsligt?

    Jag testar med jobbets mobil - fungerar alldeles utmärkt. Alltså måste det vara telefonen som krånglar, inte headsetet.

    Kan det ha något med nya uppdateringen att göra som kom häromdagen? Fast det har ju fungerat efter det - fram tills nu. :(

    Hjälp??
     
  2. Marie71

    Marie71 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jun 2011
    Inlägg:
    138
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    bara för det så funkar sammankopplingen helt plötsligt! Behövde visst bara skriva ett inlägg i ett forum... Saken löst!
     
  3. Arbu11

    Arbu11 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2011
    Inlägg:
    1 716
    Mottagna gillanden:
    335

    MINA ENHETER

    Skönt att höra att det löst sig! :) Du ser, det hjälper att göra inlägg här på forum!