Köpte en S2a för några veckor sedan som var smått defekt, den hängde sig utan anledning då och då. Den var på reparation som inte löste problemet och jag fick sedan en ny lur med samma problem. Mer detalierat kan läsas
här.
Somsagt har även min nya telefon samma problem, Samsungs support tycker såklart att jag ska lämna in den på lagning igen och vara utan telefonen i några veckor till och således betala för ett abonnemang jag knappt kan använda. Det vill ju såklart jag slippa om möjligt. Funderat på om det kan hjälpa att roota och flasha in en annan rom, hört mycket skit om att Samsungs 4.0.4 stock rom är riktigt värdelös. Vad tror ni, kan det hjälpa eller borde jag lämna in den på lagning direkt igen?
Har inte rootat en Android sedan min gammle Hero runt 2010 och har ingen aning om hur det funkar med S2an. Även hört att det ska vara lätt att återställa den till original igen, så att jag kan lämna in den på lagning utan att dom ser att den varit rootad om detta inte skulle hjälpa. Stämmer det?
Alla tips mottages, är sjukt arg, frustrerad och har ångest över skräpet just nu. Som student har jag inte råd att slänga pengar på sånt här.

Click to expand...