Och så funkar det inte igen(sen i torsdags).. (Hör köpt 3 klockor inom familjen) vi lyckades få igång 1 i ett kort fönster där det fungerade att signa up i appen mot
tele2 (efter mycket försök).. Men nu återigen meddelande att dom arbetar på att göra det bättre.
På en av telefonenerna kom vi faktiskt till 44% (när man "inte ska stänga appen" två gånger i samma fönster men sen stannade det och blev bara vitt... Slutade med att det sen inte ens gick att fösöka igen då det ändå skapats
tre lte/mobilavtal... (men ingen som fungerade eller var mappad ok).. Efter en del snack med kundtjänst lyckades dom ta bort båda, även om det måste justeras i efterhand på faktura för det gär ju inte att göra nått åt uppsägningstiden..
Detta verkar ju helt absurt...
Har det varit såhär länge.. Jag har ändå "Bara" försökt få till avtal för klockorna senaste 10 dagarna ungefär :-)
En av oss i familjen har telia och där fungerade det utan problem direkt... såklart.
Efterssom det som ska ske är att koppling ska göras med det Esim som är i klockan till abonnemanget man har osv, nyfiken på om någon här vet varför det inte borde gå att göra manuellt??
Och har någon nått bra tips på vart man egentligen borde klaga? Ge ett "scoop" till nån webplats som raporterar om Android ang att personer som köper klockor med LTE inte kan få full funktionalitet ;-)
Självklart alla med samsung telefon osv osv...
Click to expand...