Problem med Facebook for HTC Sense

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Jabbzz, 22 mars 2011.

1. Jabbzz

Jabbzz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ursäktar om denna tråden redan finns, jag registrerade bara för att posta denna frågan, menmen till saken:

Alla evenemang jag får delade till mig i facebook hamnar direkt i kalendern i min mobil. Även om jag sagt att jag kommer eller inte. Problemet är dessa evenemangen inte går att ta bort från kalendern. Detta innebär att om nån smart lite unge gör ett evenemang som löper över en månad, kommer alltså kalendern visa fulla gröna staplar i en månad.
    Detta hände i början av denna månaden och idag kom ett nytt evenemang som pajade hela april för mig också :(.

När jag går in på själva händelsen i mobilen finns det bara alternativ att skapa nya händelser, det går alltså inte alls att radera dem. Irriterad? Ja...

Har någon tips om hur jag kan gå till väga för att får bort skiten från min kalender?

Tack
    //Jabbzz

2. imlal

imlal Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Mi10

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Xiaomi Mi10
    Nu kanske jag inte kommer ihåg helt rätt. Men om du inne i kalenderappen trycker menu och navigerar till vilka kalendrar som skall visas så är det bara att bocka ur facebookkalendern.

Jabbzz gillar detta.
  3. Umebo

Umebo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

4. Jabbzz

Jabbzz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

SWEEEET! Tack så hemskt mycke för detta. Riktigt bra ju. Tacktacktacktack :)

Fick bort alla gröna events.. underbart :)