Problem med fb-appen till min Tipo

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av baskowilma, 26 jan 2013.

1. baskowilma

baskowilma Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    Är helt ny här på forumet men hoppas att jag postar på rätt ställe :) . Har en Xperia Tipo som började tjabba med att lägga upp bilder på fb, det har fungerat innan men helt plötsligt slutade det fungera. Jag började greja lite med fb appen då, och helt plötsligt nu så går det inte att logga in på fb, söker jag på google och loggar in över webbläsaren så går det, så det är något fel på själva appen, men jag har installerat uppdateringar för fb och avinstallerat osv...men inget hjälper dock...någon som kan hjälpa mig med detta så hade jag blivit jätteglad. Mvh Baskowilma

2. thorstenn

thorstenn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    77

MINA ENHETER

Pröva att rensa filer och Cache i inställningar för den appen

baskowilma gillar detta.
  3. baskowilma

baskowilma Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Xperia Tipo fb-problem

Har provat att rensa data och cache, men inget hjälper, står bara ''inloggningen misslyckades tyvärr och facebooks servrar kunde inte nås. Kontrollera internetanslutningen eller prova senare'' . Internetanslutningen är det ju inget fel på för det går ju att logga in om man går över webbläsaren. Känns som att jag skulle vilja avinstallera hela fb och installera på nytt, men det verkar ju inte heller gå, utan när jag avinstallerar fb och hämtar på nytt så är det ju bara uppdateringarna till fb som hämtas.. HJÄLP för nu tryter tålamodet :(