Problem med Friendstream

Diskussion i 'Legend' startad av Toube, 8 okt 2010.

  1. Toube

    Toube Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 apr 2010
    Inlägg:
    66
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    När jag lagt till appen friendstrem på ett av min skrivbord så ser jag inge uppdateringar fastän den är kopplad till mitt facebook konto. trycker jag däremot på rutan så kommer jag in på min facebook. Dock så startar den webbläsaren. Går jag senare in på inställningar för att försöka ställa in den så krachar programmet hela tiden. Detta kommer upp -> Processen com.htc.friendstream för programmet friend stream stoppades oväntat. Försök igen. sen kan jag bara trycka på tvinga fram en stängning. :mad:

    Fattar inte vad det är som jävlas då det funkar klockrent för en kompis som också har en legend.

    Så, har ni några tips?
     
  2. Mr_Miyagi

    Mr_Miyagi Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 apr 2010
    Inlägg:
    173
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Det där friendstream är bara krångel. Vissa perioder så fungerar det och ibland sker det som du berättar om. Några gånger har jag lyckats lösa problemet genom att logga ut från facebook och sedan logga in igen. Kommer inte ihåg om jag gjorde det inifrån friend stream eller om jag gjorde det från facebook-applikationen. Men testa och lek runt lite med det, kan fungera.

    Och är det inte facebook som krånglar så kan det likväl vara twitter eller flickr om du har det inkopplat. Ganska trött på friendstream av denna anledning, funderat på att sluta använda det.
     
  3. vattenstorm

    vattenstorm Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 okt 2010
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Friendstream har inte fungerat speciellt bra för min del heller. Har slutat använda det, går ju lika smidigt att logga in på facebook. Nu använder ju iofs jag bara facebook och twittrar inte och har mig. :P
     
  4. DjStef

    DjStef Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 aug 2010
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Jag fick också problem med FriendStream häromdagen. Hittade ett tips på nätet.
    Gå in i inställningar / program / Facebook for HTC sense. Töm data och cache. (Räckte med data för min del)
     
  5. Drenken

    Drenken Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jun 2010
    Inlägg:
    163
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Råkar själv ut för den här kraschen ungefär en gång varannan månad. Jag löser det genom att gå in i Inställningar ---> Konton & synkronisering ---> Facebook for HTC Sense ---> Ta bort konto. När de stegen är utförda lägger jag bara till mitt facebookkonto igen under Konton & synkronisering.

    Friendstream är grymt skön o ha liggandes som widget o gå igenom polarnas uppdateringar på några sekunder