Problem med mail

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Antdroid, 1 jun 2010.

1. Antdroid

Antdroid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    MI 12

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    MI 12
    Övrigt:
    Acer Chromebook R13
    Har letat men ej funnit något svar.

Men har något problem som jag inte vet hur jag ska hantera.
    Av någon anledning får jag upp så fort jag blir aktiv i telefonen ett varningsmeddelande om att epostadressen är ogiltlig. Klickar jag på meddelandet kommer jag till "redigera konton". Där finns en fortsätt knapp som skickar mig till "inkommande inställningar". Fortsätter jag igen arbetar han ett tag för att ge meddelandet "Varning, Det finns inte tillräckligt med plats. Radera några meddelanden och försök igen". Har ej några meddelanden i telefonen då den bara är ett par dagar gammal.

Klickar jag på Gmail alt mail ikonen får jag upp "inloggning misslyckades".

Någon som något tips?

2. ranting

ranting Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Jag har läst någonstans att det är en felaktig översättning till svenska när man får meddelandet att det inte är tillräckligt med plats.
    Prova att tillfälligt ändra till att använda engelsk text och se om du har matat in fel uppgifter, eller om du får ett bättre felmeddelande.

3. Antdroid

Antdroid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    MI 12

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    MI 12
    Övrigt:
    Acer Chromebook R13
    Har gjort en hard reset nu i eftermiddag pga super dålig batteri tid. Har inte fått upp något meddelande än. Nu blir det långladdning av batteriet och så får jag titta över mailfunktionen imorn.

Men det kan ju stämma som du skriver att det är felöversatt. Har ju inte ett mail i telefonen eller på mailen.

4. Mr ed

Mr ed Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har samma problem när jag försöker lägga in mailkonto nr2 o det är inte fel stavat vad göra??

5. Snowbear

Snowbear Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hallå min kompis desire lider av samma skit hennes mail funkar inte varken i orginal appen eller K-9, men min mail i samma telefon funkar direkt!?

Med hennes mail står det typ "fel mail eller lösenord" men det ÄR RÄTT!!
    Ska till lägga att vi båda har Hotmail, och när jag gjorde en g-mail för market så synkades denna mail direkt också!.

Hjälp?