Problem med Motorola Moto E4 plus

Diskussion i 'Motorola Allmänt' startad av Nizzan96, 18 jun 2018.

  1. Nizzan96

    Nizzan96 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jun 2018
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej, jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig att få svar på vad som kan vara fel med min mobil... jag har en Motorola Moto E4 plus som jag inte haft så länge, har funkar utmärkt till nu.. eller den funkar fortfarande men något är fel med högtalaren när man ringer... när jag ringer någon och de går signaler och när personen svarar så hör jag ett konstigt ljud från högtalaren, de är ett jätte svårt ljud att kunna förklara i text men de är ett ljud som stör mig när jag försöker lyssna på vad personen i andra änden säger... och ljudet hörs också när de går signaler innan personen svarar... jag har provat starta om telefonen, sänka ljudet osv men de hjälper inte... de är som ett pip ljud fast ändå inte... som sagt, svårt att förklara i text.. man måste höra de för att förstå... och de kommer och går, ibland är de mindre tkr jag och ibland är de mer... oftast mer än mindre... men jag undrar om någon upplevt samma sak eller liknande och i så fall hur ni löste de, om de gick att lösa osv och så undrar jag om de kan bero på dålig täckning kanske... jag hoppas bara inte att de är högtalaren de är fel på... de skulle vara de sämsta som de skulle kunna vara... jätte tacksam för svar... : ) vill verkligen ha en lösning på detta... ni kan skriva till mig här eller till min mail som är: [email protected] tack på förhand. P.S har försökt leta på nätet efter svar men inte hittat något som passar in på mitt problem... därför skriver jag här i hopp om att få svar...
     
  2. rickards

    rickards Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2010
    Inlägg:
    1 737
    Mottagna gillanden:
    1 060

    MINA ENHETER

    Låter onekligen som om det är högtalaren som är trasig. Har du köpt den ny så kan du ju alltid gå tillbaka till butiken och eventuellt reklamera telefonen?
     
  3. Nizzan96

    Nizzan96 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jun 2018
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Nej högtalaren kan inte vara trasig för den funkar annars, de är bara de där ljudet som är drygt... annars du kar allt som de ska... och när jag visade de för min festman så tyckte inte han de va så värst farligt och sa att hans telefon också låter så och att de kan bero på att vi har dålig täckning där vi bor... han har en exakt lika dan telefon som jag...