Problem med Netflix på 4.3

Diskussion i 'Frågor och support' startad av windmark, 14 aug 2013.

  1. windmark

    windmark Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 feb 2010
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Hallå,

    Sedan jag uppdaterade till 4.3 har jag haft problem med att alls logga in på Netflix. Trots att jag vet att användarnamn och lösenord är korrekt får jag meddelande om att så inte är fallet. Det här hände som sagt sedan jag uppdaterade min GN till 4.3, och samma problem även på min N7 (2013). Det hjälper inte att installera om appen eller rensa dess data..

    Jag har sökt efter folk som har samma problem men hittar bara att folk haft dålig erfarenhet av uppspelningen. Är det någon här som har samma problem?
     
  2. ostress

    ostress Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 dec 2009
    Inlägg:
    236
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Funkar bra här. Testa att trycka på glömt lösenord, man vet aldrig om man blandat ihop sina koder. Annars får du kontakta support.
     
  3. windmark

    windmark Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 feb 2010
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Okej, ja så klart att jag hade fel lösenord. Använding av lösenordshanterare är farligt..

    Fick roligt nog meddelandet "Sorry we could not reach the netflix service. Please check Network Settings to connect to an available network and use Netflix(15001)" när jag skulle testa igen. Detta löstes genom att avinstallera appen, starta om enheten och sedan installera igen.
     
    Last edited: 14 aug 2013