1. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Problem med p30 Pro , behöver tips

Diskussion i 'P30-serien' startad av nela83, 12 sept 2022.

  1. nela83

    nela83 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2019
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
    Problem med p30 Pro , behöver tips
    Hej , det är så att frugan haft sin p30 Pro i snart 3 år och det är än idag en utmärkt bra telefon . Senaste månaden har den dock börja bli lite konstigt dvs den tappar mobil signal . Vi trodde först att det var simkortet som då var telenor men nu när vi bytte till 3 så är problemet kvar dvs samma problem med olika simkort . WiFi och telefonen fungerar klockrent

    Efter en stund så kommer signalen tillbaka men detta sker ibland helt random . Är det nån som vet vad det kan vara , eller ifall det finns nåt jag kan testa innan jag blir tvungen att köpa en helt ny . Tackar på förhand
     
  2. paycheck

    paycheck Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2009
    Inlägg:
    188
    Mottagna gillanden:
    104

    MINA ENHETER

    Har du testat att nollställa nätverksinställningarna?
    https://www.telenor.se/support/mobi...i/p30/topic/surf-internet/nollstall-natverk/1
     
    Kristy gillar detta.
  3. nela83

    nela83 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jul 2019
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0
  4. paycheck

    paycheck Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2009
    Inlägg:
    188
    Mottagna gillanden:
    104

    MINA ENHETER

    Ja det är samma procedur