Problem med rootning

Diskussion i 'Magic' startad av Thorseeeen, 14 nov 2010.

1. DrLaban

DrLaban Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    94

MINA ENHETER

Jag letade runt lite på din radioversion och måste be dig dubbelkolla att det verkligen står

6.35.09.29 och inte 6.35.08.29

Jag hittar nästan inte en enda artikel på ...09.29 vilket får mig att tro att du antingen är väldigt unik, jag söker som en kratta, det finns ingen rootnings-metod för den här kombon eller att det är felskrivet.

2. Thorseeeen

Thorseeeen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det va 08 hehe :)

3. DrLaban

DrLaban Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    94

MINA ENHETER

Det här är ju helt klart inte enkelt att göra på en Magic, då det är rätt mycket HTC lyckats göra för att få folk att inte lyckas roota och byta ut recoveryn.
    Men. Det hindrar oss inte från att försöka. Jag är lite nyfiken på vilken version av Android du kör. Det kan ha betydelse senare.

För tillfället skulle jag nog vilja att vi försöker oss på att haxxa lite mer med universalandroot och se vad vi kan lyckas göra. Jag har också ett förslag på att vi kan köra det över MSN eller IRC, eftersom sånt här lätt blir lite hattigt och knackigt och ryckigt över forum, när inte allt går som det ska från ruta ett.

Här är guiden jag tänker mig bör fungera för din telefon och din uppsättning (uppdaterades så sent som den 25:e oktober så den verkar rätt färsk med): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=756918