Problem med Skoda Connect app

Diskussion i 'Frågor och support' startad av DeMa, 18 aug 2018.

  1. DeMa

    DeMa Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 aug 2018
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1
    Har till för någon vecka sedan kört appen Skoda Connect utan problem på Samsung Galaxy A3 2017.

    När jag startar appen loggas jag in på så sätt att den visar att ”data laddas ner”, men efter en stund så stoppas appen. Startar jag igen så händer samma sak. Appen har uppdaterats och den fungerar på iPad utan problem.

    Jag har ominstallerat appen o försökt hitta lösningar, men tyvärr......

    Tips ?
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 712
    Mottagna gillanden:
    44 706
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Låter som att senaste versionen av appen har något kompatibilitetsproblem med din telefon/Android-version. Du skulle behöva testa med en tidigare version, men det kan vara svårt att få tag i.

    Jag har letat på APKmirror.com, men kan inte hitta den där i alla fall.

    Har du testat maila utvecklaren om problemet? Finns i regel möjlighet att göra det om du slår upp appen i google Play på telefonen.
     
  3. DeMa

    DeMa Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 aug 2018
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1
    Problemet började helt plötsligt med den förra versionen av appen o jag trodde att den uppdatering som gjordes häromdagen skulle åtgärda problemet, men inte. Testade även på annan Samsungtelefon, samma problem.

    Går således att logga in på appen, därefter visas ”data laddas”, men efter en stund stängs appen.

    Har lagt in beskrivning av problemet i omdömen, men svaret blev bara ”kontakta återförsäljare” (som inte har kunskapen.......)
     
    bernard gillar detta.
  4. Manish Gupta

    Manish Gupta Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2019
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    It really is not mobile app issue since the same issue is seen in web portal.
    I am facing same issue in Karoq, no update from last 3 day in app. Any solution
     
    Last edited: 2 jul 2019